کد خبر: ۷۸۸۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹
تعداد بازدید: ۲۵۸
اداره کل هواپیمایی کشوری لبنان با انتشار بیانیه‌ای اقدام یک رسانه تندروی آمریکایی در خبرسازی علیه ایران را برملا کرد.
پاسخ هواپیمایی لبنان به رسانه آمریکایی: خبر فاکس نیوز جعلی است / هواپیمای ایرانی ادعایی حامل سلاح نبود
به گزارش خبرداغ ، در حالی که شبکه خبری آمریکایی «فاکس نیوز» وابسته به نومحافظه کاران این کشور اخیرا به نقل از منابع اطلاعاتی غربی مدعی شد که یک فروند هواپیمای مسافربری ایران متعلق به شرکت «فارس قشم» با سلاح قاچاق بر باند فرودگاه بین‌المللی «رفیق حریری» به زمین نشسته، اداره کل هواپیمایی کشوری لبنان شنبه شب با انتشار بیانیه‌ای خبر فاکس نیوز را جعلی خواند.

به نوشته «خبرگزاری رسمی لبنان» در بیانیه اداره کل هواپیمایی کشوری لبنان آمده است، شرکت هوایی ایرانی فارس قشم در تاریخ 15 اکتبر (24 مهر) 2018 برای پرواز باری بین فرودگاه‌های دمشق، بیروت و دوحه ابتدا درخواست مجوز کرد.

در ادامه توضیح در این بیانیه آمده است: «در پرواز دمشق_ بیروت در تاریخ 16 اکتبر (25 مهر)، هواپیمای «بوئینگ 747 بی» ساعت 3 بعد از ظهر به وقت محلی بدون هیچگونه باری بر باند فرودگاه بین‌المللی رفیق حریری به زمین نشست.»

بر اساس این گزارش، در پرواز بیروت _ دوحه در تاریخ 17 اکتبر (26 مهر) در ساعت 7:30 غروب به وقت محلی، این هواپیما با 74 تن بار احشام و بعد از موافقت مقام‌های هواپیمایی کشوری قطر، از فرودگاه رفیق حریری عازم دوحه شد.

به نوشته خبرگزاری لبنان، اداره کل هواپیمایی کشوری لبنان در خاتمه به رسانه‌ها‌ توصیه کرده تا در انتشار هرگونه اطلاعات مربوط به فرودگاه بیروت مراقب باشند.

گفتنی است که روزنامه «الشرق الاوسط» وابسته به آل سعود نیز برای بهره برداری رسانه‌ای، خبر جعلی فاکس نیوز را پوشش داده بود.

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: