کد خبر: ۷۸۸۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷
تعداد بازدید: ۳۱۰
سفیر پیشن کانادا در عربستان مطرح کرد؛
سفیر پیشین کانادا در عربستان گفت که قانون «احمقانه‌ای» که به این کشور اجازه می‌دهد دارایی‌های ایران را مصادره کند، دلیل اصلی ناتوانی اوتاوا در بهبود روابط با تهران بوده است.
قانون «احمقانه» مصادره کردن دارایی‌های ایران دلیل عدم بهبود روابط اوتاوا-تهران

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، «دنیس هوراک» سفیر پیشین کانادا در عربستان، امروز-شنبه- گفت که قانون «احمقانه‌ای» که به این کشور اجازه می‌دهد دارایی‌های ایران را مصادره کند، دلیل اصلی ناتوانی اوتاوا در بهبود روابط با تهران بوده است.

۶ سال قبل بود که دولت محافظه‌کار کانادا روابط دیپلماتیک با ایران را لغو کرد و در سال ۲۰۱۵ دولت جدید و لیبرال این کشور با شعار بهبود روابط با تهران، روی کار آمد.

به نقل از نشنال پست، هوراک که به تازگی بازنشسته شده، افزود تصویب قانون «عدالت برای قربانیان تروریسم» که از سال ۲۰۱۲ به دولت این کشور اجازه می‌دهد دارایی کشور‌هایی که کانادا آنها را در فهرست حامیان تروریسم قرار داده، مصادره کند، دلیل اصلی قطع روابط دیپلماتیک کانادا با ایران بوده است.

وی تاکید کرد این قانون احمقانه بوده و همچنان احمقانه است
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: