کد خبر: ۷۸۸۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۱۹۴
سفیر ایران در لندن خواستار توجه جدی رسانه‌ها و افکار عمومی بین‌المللی به افشاگری‌های اخیر روزنامه گاردین در در مقالات اخیرش درباره دخالت‌های خارجی به ویژه عربستان در رسانه‌ها و خبرگزاری‌های بین‌المللی شد.
دفاع بعیدی‌نژاد از روزنامه گاردین برای افشای تامین مالی شبکه «ایران اینترنشنال» از سوی عربستان

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حمید بعیدی‌نژاد در صفحه توییتر خود نوشت:

«مقالات اخیر روزنامه گاردین در افشای دخالت‌های خارجی به ویژه عربستان در سیاست روزنامه‌ها، خبرگزاری‌های بین‌المللی و ایجاد و شکل‌دهی رسانه‌های فارسی زبان، باید به عنوان دفاع محکمی از روزنامه‌نگاری حرفه‌ای مورد تقدیر تمامی رسانه‌های معتبر بین‌المللی قرار گیرد.»

روزنامه گاردین هفته گذشته گزارش کرد: نهاد ناظر بر رسانه‌های انگلیس، درباره اقدام شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال به دلیل مصاحبه با سخنگوی یک گروه افراطی جدایی‌طلب که از حمله تروریستی به شهر اهواز تمجید کرد، تحقیق می‌کند. بودجه ۲۵۰ میلیون دلاری این شبکه تلویزیونی را عربستان تامین می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: