کد خبر: ۷۸۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۶۶۷
متعاقب اعلام بانک مرکزی مبنی بر فروش ارز دینار عراق به زائران اربعین حسینی، روابط عمومی بانک ملی ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد، زائران اربعین حسینی که مراحل دریافت ویزای خود را از طریق سامانه سماح به آدرس Https://Samah.haj.ir انجام داده‌اند، می‌توانند نسبت به خرید ارز دینار از طریق پیام رسان بله و دریافت آن در کشور عراق اقدام کنند.
اطلاعیه بانک ملی ایران در خصوص نحوه خرید ارز زائران اربعین

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، بر اساس این گزارش زائران اربعین حسینی لازم است پس از نصب پیام رسان بله و استفاده از بات (بازوی)  dinarpaybot نسبت به انجام فرآیند خرید ارز خود اقدام کنند.

قابل ذکر است زائران اربعین حسینی پس از تکمیل فرآیند خرید ارز خود در بات مربوطه در پیام رسان بله و پرداخت معادل ریالی در نظر گرفته شده یک شناسه و رسید دریافت می‌کنند که می‌توانند با در دست داشتن این رسید پس از عبور از مبادی ورودی کشور عراق در مرز مهران،‌ شلمچه، چذابه به کارگزاری‌های بانک ملی ایران در این مناطق و شهرهای نجف،‌ کربلا و کاظمین مراجعه کرده و نسبت به دریافت ارز خریداری شده (دینار عراق)، اقدام کنند.

برای خرید ارز باید مشخصات دقیق زائر اعم از کد ملی و شماره گذرنامه ثبت شود و ارز خریداری شده صرفا به فرد زائر تحویل داده خواهد شد.

برای تحویل گرفتن ارز ارائه رسید،‌ اصل گذرنامه و حضور شخص زائر ضروری است و هر زائر تنها یک بار قادر به خرید ارز از این طریق خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: