کد خبر: ۷۸۸۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
تعداد بازدید: ۲۳۲
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید یک بازی خوب و حساب شده انجام بدهیم.
بازی با السد می‌تواند تاریخی شود/ هواداران از پرسپولیس حمایت کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، احمد نوراللهی در حاشیه تمرین پرسپولیس درخصوص بازی با السد گفت: ما تمرینات خوبی در این هفته داشتیم. السد تیم خوبی است و با وجود اینکه این تیم را بردیم هنوز چیزی تمام نشده و 99 درصد راه باقی مانده است. ما باید یک بازی خوب و حساب شده انجام بدهیم.

 

وی درخصوص اینکه چه صحبتی با هواداران دارد، گفت: ما هواداران خوبی داریم و همانطور که عرصه را بر السد تنگ می‌کنند ما هم بتوانیم حریف را شکست بدهیم و دل مردم را شاد کنیم.

 

هافبک پرسپولیس درخصوص کری‌خوانی حریف گفت: ‌آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و به این راحتی نیست که آنها برای ما کری بخوانند. ما با دستورات کادر فنی و حمایت هواداران امیدوارم که به برتری برسیم. این دیدار یک بازی تاریخی است که امیدوارم با برد پرسپولیس تمام شود.

 

وی با اشاره به مصدومان پرسپولیس گفت: ما از همان ابتدا مشکل کمبود بازیکن داشت ولی امیدوارم مصدومان ما به این بازی برسند. ما می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم که به برتری برسیم.

 

نورالهی درخصوص پیش بینی‌اش از بازی گفت: نتیجه را نمی‌شود پیش بینی کرد ولی امیدوارم ما برنده شویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: