کد خبر: ۷۸۸۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۲۹۲
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: فکر کنم بازی پرسپولیس و السد مساوی شود و پرسپولیس به فینال برسد.
۵،۶ بازیکن جدید می‌گیریم/ پرسپولیس یک مساوی‌ می‌گیرد و به فینال می‌رسدبه گزارش خبرداغ، علیرضا مرزبان در مورد تساوی تیمش با ماشین‌سازی در هفته نهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ما نیمه دوم خوب نبودیم، البته می‌تواستیم گل دوم را بزنیم اما نشد. تیم حریف وقتی از طرف شما احساس خطر نکند به شما فشار می‌آورد و هجومی بازی می‌کند.

 

وی ادامه داد: ما به یک پیروزی نیاز داریم تا از نظر روحی هم شرایط خوبی پیدا کنیم. تیم ما کیفیت خوبی دارد و فوتبالی با شخصیت بازی می‌کند. 

 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص اینکه آیا برای نیم‌فصل قصد دارد بازیکن جدید بگیرد، گفت: ما قرار است 5،6 بازیکن جدید بگیریم و در این مورد با مدیریت باشگاه صحبت کردم و موافقت آنها را هم گرفتم. ما نیاز داریم تا نیمکت قوی داشته باشیم.

 

مرزبان در پاسخ به این پرسش که آیا از بازیکنانی مانند میداوودی،‌ شریفات و کولی‌بالی رضایت دارد، تاکید کرد: بازیکنان باتجربه ما بی‌نظیر هستند. من از آنها و از کل کادر بازیکنانم راضی هستم.

 

وی در خصوص بازی روزی سه‌شنبه پرسپولیس مقابل السد قطر در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی هم گفت: پرسپولیس باید بازی و زمان آن را مدیریت کند و البته اصلا ریسک نکند. با توجه به اینکه پرسپولیس میزبان بازی است و با توجه به شرایط آب و هوایی، در نیمه دوم پرسپولیس می‌تواند سوار بر بازی شود. در کل فکر کنم بازی مساوی شود و پرسپولیس به فینال برسد.

 

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه این روزها یکی از کلیپ‌های قدیمی او که در رختکن پرسپولیس مشغول روحیه دادن به بازیکنان است در فضای مجازی دوباره بازنشر داده شده، تاکید کرد: معتقد هستم باید با قلب بازیکنان صحبت کنیم، وقتی اینطور باشد از نظر انگیزشی شرایط خوب می‌شود. من هم در آن زمان با قلب بازیکنان پرسپولیس صحبت می‌کردم.

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: