کد خبر: ۷۸۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
تعداد بازدید: ۲۱۳
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از هواداران تشکر می‌کنم اما توقع ما از آنها بیشتر است.
قلعه‌نویی: نکونام تیمی هدفمندی دارد/ آنها با لایه‌های دفاعی آمده بودندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  امیر قلعه‌نویی در پی برتری سپاهان مقابل نساجی مازندران در هفته نهم لیگ برتر فوتبال در نشست خبری حاضر شد. گزیده‌ای از اظهارات وی در این نشست را در زیر می‌خوانید:

 

*بازی خوبی بود، به تیم نساجی و آقای نکونام تبریک می‌گویم با بضاعتی که دارند تیمی هدفمند دارند.

 

*هدف‌ها متفاوت است، آنها با لایه‌های دفاعی آمده بودند و چشم به ضدحمله داشتند که به گل هم رسیدند. ما هم به دنبال بازی هجومی بودیم. شانس هم با ما همراه بود.

 

*خدا را شکر می‌کنم سه امتیاز را گرفتیم این بازی ۵ گل داشت و موقعیت‌های گلزنی زیادی هم ایجاد شد در بازی‌های حذفی که مقابل نساجی بازی کردیم بازیکنان ما استرس داشتند که گل زود هنگام دریافت نکنند اما در بازی لیگ شرایط فرق می‌کرد.

 

*از هواداران تشکر می‌کنم اما توقع ما بیشتر است. تیم هم شرایط خوبی دارد و حمایت از تیم باید بیشتر شود. حضور ۱۰ هزار تماشاگر برای سپاهان جای تعجب دارد. شاید دلیلش امیر قلعه‌نویی است که از من خوش‌شان نمی‌آید. اواخر فصل گذشته ۳۰-۴۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آمد شاید دلیلش من هستم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: