کد خبر: ۷۸۸۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۲۳۷
رسانه‌ها از لغو سفر وُپکه هوکسترا، وزیر دارایی هلند، به "کنفرانس سرمایه‌گذاری برای آینده" در عربستان خبر می‌دهند.
وزیر دارایی هلند هم در کنفرانس تجاری ریاض شرکت نمی‌کند
رسانه‌ها از لغو سفر وُپکه هوکسترا، وزیر دارایی هلند، به "کنفرانس سرمایه‌گذاری برای آینده" در پایتخت عربستان سعودی خبر می‌دهند.

به گزارش خبرداغ ؛ این کنفرانس که به "داووس کویر" مشهور است، روز اول آبان (۲۳ اکتبر) آغاز می‌شود. دلیل این تصمیم ناپدیدشدن جمال خاشقجی عنوان شده است. عربستان سعودی به قتل او متهم شده است.

ساعتی پیش هم برونو لومر، وزیر دارایی فرانسه، اعلام کرده بود که در پی ناپدید شدن خاشقجی در "کنفرانس سرمایه‌گذاری برای آینده" در ریاض شرکت نخواهد کرد.

دارا خسروشاهی، مدیرعامل اجرایی ایرانی‌تبار شرکت تکنولوژی‌های اوبر، جیمی دایمن، مدیر عامل اجرایی و رئیس هیئت مدیره جی‌پی مورگان چِیس (غول بانکی آمریکا)، بیل فورد، رئیس هیئت مدیره کمپانی فورد آمریکا و همچنین بنگاه‌های خبری سی‌ان‌ان و بلومبرگ که زمانی پشتیبان مالی این کنفرانس بودند، هم اعلام کرده‌اند که در کنفرانس ریاض شرکت نخواهند کرد.

منبع: دویچه وله
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: