کد خبر: ۷۸۸۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۵۲۹
رسانه‌های فوتبال آلمان شوخی زشت و تمسخر آمیزی را در قبال سرمربی آلمانی استقلال انجام داده اند.
به گزارش خبرداغ ، در جام جهانی و بازی‌های تیم ملی آلمان در سال ۲۰۱۸ شاهد کسب نتایج ضعیفی از تیم یوآخیم لوو بوده ایم و این نتایج به حدی ادامه داشته که کارشناسان و مفسران آلمانی خواهان اخراج این سرمربی شده اند و انتقادات تندی را نسبت به نحوه فوتبال آلمان ابراز داشته اند. یکی از این کارشناسان و منتقدان لوو که بعد از جام جهانی نیز این مربی را به باد انتقاد گرفته بود وینفرد شفر سرمربی استقلال تهران است.

 


یوآخیم لوو در سال ۱۹۹۸ بعد از گذراندن ۲ سال موفق همراه با اشتوتگارت دقیقا مانند الان در سراشیبی سقوط با این تیم قرار گرفت و نتایج بسیار بدی را با اشتوتگارت کسب کرد تا اینکه به اخراج او و جایگزینی وینفرد شفر به جای لوو انجامید. شفر نیز بعد از گذراندن ۵ ماه با اشتوتگارت و عدم کسب نتایج مطلوب از این تیم کنار گذاشته شد. حال یکی از شبکه‌های آلمانی این اتفاق را دستخوش یک شوخی نه چندان جالب کرده است.


این رسانه آلمانی به تمسخر با انتشار همان تصاویر قدیمی از یوآخیم لوو و وینفرد شفر، سرمربی کنونی استقلال را جانشین سرمربی کنونی آلمان دانسته و انتخاب شفر را از سوی فدراسیون فوتبال آلمان تصمیم درستی قلمداد کرده است. از قرار معلوم این شوخی اصلا به مذاق طرفداران استقلال خوش نیامده است و به همین دلیل در فضای مجازی آن را یک شوخی تمسخرآمیز قلمداد کردند.

 

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: