کد خبر: ۷۸۸۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
تعداد بازدید: ۳۱۶
یک رسانه اسپانیایی احتمال بازگشت نیمار به نوکمپ را قوت بخشیده است.
بارسلونا در صدد پس گرفتن نیمار از پاری‌سن‌ژرمن استبه گزارش خبرداغ، رادیو کادناسر اسپانیا مدعی شده که امکان دارد باشگاه بارسلونا برنامه خود برای پس گرفتن نیمار از پاری‌سن‌ژرمن را جلو بیندازد.

 

طبق ادعای این شبکه، یکی از  گزینه‌های باشگاه بارسلونا در حوزه نقل و انتقالات، خرید نیمار در سال 2020 با رقمی پایین‌تر از 200 میلیون یورو است و این باشگاه اطمینان دارد که ستاره برزیلی سابقش ظرف دو سال دیگر و شاید زودتر از آن هم پارک دو پرنس را ترک کند.

 

خروج نیمار از پاری‌سن‌ژرمن با توجه به قرارداد 222 میلیون یورویی که او تابستان سال 2017 با پاری‌سن‌ژرمن بست و موضع سفت و سخت باشگاه فرانسوی درباره فروشی نبودن این بازیکن برزیلی خیلی بعید به نظر می‌رسد اما طبق ادعای کادناسر، باشگاه بارسلونا معتقد است که نیمار با PSG توافقی حاصل کرده که به او اجازه می‌دهد تابستان سال 2019 با پرداخت شدن 220 میلیون یورو به قهرمان فرانسه، این تیم را ترک می‌کند. در صورتی که هیچ باشگاهی حاضر نشود چنین رقمی را بابت خرید نیمار بپردازد، او می‌تواند با رقمی کمتر از 200 میلیون یورو پاری‌‌سن‌ژرمن را در تابستان سال 2020 ترک کند.

 

چندی پیش نشریه موندودپورتیوو کاتالونیا در گزارشی مدعی شده بود که نیمار از رفتن از بارسلونا پشیمان شده و این موضوع را به اطلاع مدیران این باشگاه رسانده است و به آنها گفته که خیال برگشتن دارد. این نشریه حتی مدعی شده است که نیمار تابستان امسال در سفری که به بارسلونا داشته، در حضور یکی از مدیران باشگاه بارسلونا و در حالی که اشک در چشمانش حلقه زده بوده از اشتباه بودن تصمیمش برای ترک نوکمپ گفته و از او خواهش کرده راهی برای برگشتنش به جمع آبی‌و‌اناری‌ها پیدا کند.

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: