کد خبر: ۷۸۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
تعداد بازدید: ۲۱۸
پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید مردم از استقلال توقع دارند در کنار پیروزی‌هایی که می‌آورد بازی دلنشینی هم انجام بدهد.
استقلال ضرر می‌دهد پرسپولیس جام می‌برد!به گزارش خبرداغ،  بهروز پرورش‌خواه که سابقه بازی برای هر دو تیم استقلال و سایپا را در کارنامه بازیگری اش دارد بی‌تعارف درباره تیم محبوبش حرف زد و گفت: استقلال سال‌هاست از یک روزنه آسیب می‌بیند و این فصل هم متأثر از همان موضوع، لیگ را بد شروع کرد. 

 

* استقلال بعد از این دو بردی که به دست آورد، آمادگی لازم برای رویارویی با سایپا را دارد؟
اولاً باید بگویم که استقلال برد دلچسبی در مسجد سلیمان به دست نیاورد. ما دو گل زدیم ولی در ادامه نفت بار‌ها تیم را تحت فشار گذاشت و اگر رحمتی در اوج آمادگی نبود چه بسا بازی مساوی می‌شد و یک تساوی دیگر روی قبلی‌ها می‌آمد. 


* اما برخی کارشناسان حرف‌های دیگری می‌زنند!
مردم از استقلال توقع دارند در کنار پیروزی‌هایی که می‌آورد بازی دلنشینی هم انجام بدهد. صرف بردن برای هوادار استقلال کافی نیست. استقلال باید درخور نام استقلال بازی کند. 


* پس وضعیت تیم در آستانه بازی مهم با سایپا را خوب می‌دانید یا نه؟
قطعاً با این دو برد شرایط روحی بهتری نسبت به قبل دارند به شرطی که پیشکسوتان استقلال بگذارند تیم کارش را انجام بدهد. 


* کدام پیشکسوتان؟
من از خودم می‌گویم که پس از ۲۰ سال کنار بودن از این تیم هرگز به خاطر برگشتن به استقلال کاری نمی‌کنم که تیم به حاشیه برود. گرفتن یک پست در باشگاه اینقدر ارزش ندارد که تیم را به هم بریزیم به این بهانه که ما بهتر می‌دانیم. اگر واقعاً چیزی می‌دانیم باید راه حل بدهیم نه اینکه فقط انتقاد کنیم. 


* الان راه حل شما برای اوضاع فعلی استقلال چیست؟
استقلال دو فصل پیش را هم بد شروع کرد. دلیل مهم این موضوع همان حُسنی است که پرسپولیس دارد و از استقلال گرفته‌اند. دلیلش چیست را نمی‌دانم. شاید برای گرفتن پول دلالی بوده یا چیز دیگر نمی‌دانم ولی این را به خوبی دیدیم که لطمه اش را استقلال خورد. 


* چه اتفاقی؟
اینکه تیم دائم بازیکن عوض می‌کند. الان چند سال است استقلال اول فصل کل تیم را زیرورو می‌کند! در حالی که در اردوی تیم رقیب می‌بینیم آن‌ها ۴ سالی می‌شود که ساختار اصلی تیم‌شان را حفظ کرده‌اند و با اضافه کردن بازیکنان جدید مثلاً در آخر هر بازی ۲۰ دقیقه به آن‌ها هم میدان می‌دهند تا در صورت عملکرد خیلی خوب کم‌کم به ترکیب اصلی راه پیدا کنند. استقلال ضرر تغییراتش را نیم‌فصل اول‌های هر فصل می‌دهد تا پرسپولیس جام‌هایش را ببرد. درست در همین دو، سه سال که استقلال این وضعیت را دارد پرسپولیس دو بار پشت هم قهرمان شده است. 
* بازی با سایپا را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
همه مسابقات برای استقلال سخت است. سایپا هم با دایی خوب کار کرده و قطعاً لقمه راحتی برای استقلال نخواهد بود. امیدوارم استقلال برنده شود.

منبع: خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: