کد خبر: ۷۸۸۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۳۰۳
بانک کشاورزی جنوب کرمان با شروع سال تحصیلی جدید و در راستای بانک پذیر کردن دانش آموزان و آشنایی آنان با فرهنگ پس انداز با حضور در مدارس مناطق محروم حاشیه تالاب جازموریان هدایایی را در بین دانش آموزان توزیع می کند.
توزیع 2500 بسته نوشت افزار دربین دانش آموزان جازموریان توسط بانک کشاورزی
به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی ،بانک کشاورزی جنوب کرمان  با شروع سال تحصیلی جدید و در راستای بانک پذیر کردن دانش آموزان و آشنایی آنان با فرهنگ پس انداز  با حضور در مدارس مناطق محروم حاشیه تالاب جازموریان هدایایی را در بین دانش آموزان توزیع می کند.

هر ساله در روزهای ابتدایی شروع سال تحصیلی ،بانک کشاورزی با حضور در مدارس منطقه ،بسته های نوشت افزار را در بین دانش آموزان توزیع می کند که در سال تحصیلی جاری نیز تعداد 2500 بسته در بین دانش آموزان توزیع شده است که تمامی تلاش ها بر آن بوده است که  این بسته ها در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گیرد . 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: