کد خبر: ۷۸۸۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷
تعداد بازدید: ۲۲۱
مدافع سابق استقلال می‌گوید که پیروزی خارج از خانه آبی‌ها به این تیم کمک زیادی کرده است.
شفر از اعتماد به جوان‌ها ضرر نمی‌کند/ حتما برای مربیگری برنامه دارمبه گزراش خبرداغ ،  حنیف عمران زده مدافع سال‌های گذشته استقلال که سال‌های زیادی با پیراهن آبی در فوتبال ایران حضور داشت. با این مدافع با تعصب استقلال گفت و گوئی انجام دادیم که در ادامه میخوانید:


*مدتی است از فوتبال دور شده‌ای و دل هواداران برایت تنگ شده است.
ممنونم، من البته هیچ وقت از فوتبال دور نمیشوم و همواره با فوتبال هستم. بازی‌های داخلی و خارجی و به خصوص استقلال را میبینم و پیگیر هستم.


*برنامه ا‌ی برای حضور دوباره در فوتبال داری؟
فعلا که در خدمت خانواده هستم و کار‌های عقب افتاده را انجام میدهم، اما حتما برای فوتبال و مربیگری هم برنامه دارم.


*گفتی بازی‌ها را میبینی، حتما در جریان عملکرد استقلال هم هستی، در مورد استقلال صحبت کن.
استقلال تیم بزرگ و پر افتخاری است. فصل گذشته یکی از بهترین تیم‌های آسیا را داشتیم، اما حالا ساختار تیم عوض شده و بسیاری از بازیکنان اصلی تیم جدا شدند. بازیکنانی که برخی از آن‌ها می‌توانستند به تنهایی بازی عوض کنند. استقلال در دفاع، هافبک و مهاجم بازیکن از دست داده و نفرات جدید گرفته. ضمن این که در اردوی پیش فصل که زمان اصلی برای آمادگی و هماهنگی تیم هست نیز همه بازیکنان را نداشت. با این همه تغیرات، طبیعی است که تیم به زمان نیاز دارد و فکر می‌کنم استقلال هرچه از لیگ گذشته، بهتر شده و با مرور زمان بهتر هم میشود.


*۲ پیروزی خارج از خانه مقابل نفت مسجد سلیمان میتواند در عملکرد تیم اثر گذر باشد؟
صد در صد. شاید نفت مسجد سلیمان در جدول شرایط خوبی نداشته باشد، اما فوتبال با برنامه و هدف مندی ارایه داد. ضمن این که هر ۲ بازی خارج از خانه بود و در روحیه تیمی هم اثر مستقیم دارد.


*در آخرین بازی هم ۲ بازیکن جوان برای استقلال گلزنی کردند.
به نکته خوبی اشاره کردید. هیچ تیمی از اعتماد به جوان‌ها ضرر نکرده، استقلال هم همین است. الان بازیکنان با تجربه و جوان خوبی در استقلال حضور دارند که میتوانند خیلی کمک کنند. اعتماد به جوان‌ها همیشه خوب است و با تجربه‌ها نیز میتوانند نقش مهمی داشته باشند. مهدی قائدی، صیادمنش، رضا آذری، سجاد آقایی و سایر جوانها، آینده باشگاه هستند. اگر جوان‌ها و با تجربه‌ها به هماهنگی کامل برساند، کمتر تیمی میتواند مقابل استقلال مقاومت کند.


*از طرف دیگر با توجه به نتایج فصل قبل انتظارت از استقلال امسال خیلی بالاست.
همین طور است. در ابتدای فصل استقلال خیلی خوب نبود و آن هماهنگی و انسجامی که انتظار میرفت را ندیدیم. خود من هم به عنوان یک استقلالی دوست دارم همیشه تیمم را شاداب و سر حل بینم، اما ابتدای فصل این هماهنگی وجود نداشت. در مورد دلیل این موضوع هم سرمربی تیم بار‌ها صحبت کرده و من هم در جواب سوال قبلی گفتم. تغیرات بسیاری شکل گرفته و استقلال به یک تیم جدید تبدیل شده است. تیم جدید هم برای هماهنگی و این که بازیکنانش چشم بسته هم دیگر را پیدا کنند و سبک بازی یک دیگر را بشناسند، باید خیلی تمرین و مسابقه را پشت سر بذارد. استقلال در ۲-۳ بازی اخیر خیلی از اول فصل بهتر و هماهنگ‌تر بازی کرده و همین روند را هم ادامه می‌دهد. البته تعطیلی لیگ و نبود ملی پوشان را هم نباید فراموش کرد. یک نکته را هم می‌خواهم بگویم.


*بفرمایید
بازیکنان و کادر فنی استقلال شایستگی‌های خود را نشان داده ا‌ند. به عنوان یک استقلالی از تیمم حمایت می‌کنم و اطمینان دارم استقلال خیل خیلی بهتر میشود. قلب من و همه هواداران آبی است و از تیم محبوبمان حمایت می‌کنیم. استقلال همیشه استقلال است. فاصله‌ای هم با صدر جدول نداریم و راحت میتوانیم بالا برویم.


*پس به این تیم خوشبین هستی؟
من استقلالی هستم و همیشه به استقلال خوشبینم. کادر فنی و بازیکنان تلاش خود را میکنند و کادر مدیریتی هم که به خوبی حامی است. استقلال در مسیر پیشرفت است و به روز‌های بسیار خوبی میرسد. قلب آبی همواره با قدرت میتپد.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: