کد خبر: ۷۸۸۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۲۵۲
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: پسر 18 ساله‌ای در شیراز پس از مصرف ماده مخدر (شیشه)، مادر و مادر بزرگ خود را به قتل رساند.
پسر شیشه‌ای در شیراز مادر و مادربزرگش را کشت
سرهنگ کاووس محمدی گفت: خبر وقوع قتل در شیراز ساعت 19 و 59 دقیقه شامگاه سه شنبه به پلیس اطلاع داده شد و بلافاصله مامورانی از کلانتری 12 فخرآباد شیراز به محل اعزام شدند.

‌به گزارش خبرداغ به نقل از  سایت پلیس فارس، وی با بیان اینکه قاتل در حالیکه قصد فرار داشت توسط ماموران دستگیر شد، گفت: پس از بررسی صحنه جرم و آثار و علائم موجود، قاتل 18 ساله به هویت "ح-ف" به قتل مادر و مادر بزرگ خود اقرار کرد و بعد از طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، اختلاف خانوادگی و مشاجره و توهم ناشی از مصرف مواد مخدر شیشه را انگیزه اصلی این قتل عنوان و اضافه کرد: قاتل با استفاده از یک قبضه چاقو، مرتکب قتل شده است.

محمدی از خانواده ها خواست مشکلات و اختلافات خود را با مراجعه به اهل فن و مشاوران و مددکاران اجتماعی و به صورت قانونی حل و فصل کنند.

معاون اجتماعی انتظامی فارس همچنین از ارائه 8 هزار و 421 مورد مشاوره به شهروندان استان در 6 ماهه اول امسال توسط کارشناسان مرکز مشاوره و مددکاری کلانتری‌های فارس خبر داد.

محمدی با بیان اینکه یکی از عوامل مؤثر در شکل‌گیری رفتار فرد، خانواده است، محیط خانه را مهمترین آموزشگاه برای هر فرد دانست و گفت: 78.3 درصد از کل پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره و مددکاری پلیس در کلانتری‌های فارس منجر به صلح و سازش شده است.

او همچنین از برگزاری 329 جلسه آموزش و مشاوره پیرامون آموزش مهارت‌های زندگی به دختران و پسران و خانواده‌ها در 6 ماه اول امسال خبر داد و تاکید کرد که یکی از راه‌های کنترل و کاهش آسیب‌ها و جرائم اجتماعی، ارائه خدمات تخصصی و مشاوره‌ای به هنگام است که می‌تواند در ارتقاء سلامت افراد جامعه نیز موثر واقع شود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: