کد خبر: ۷۸۸۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
تعداد بازدید: ۲۶۵
دادستان همدان اظهار داشت: چند روز قبل فردی وارد منزل طلبه جوانی در یکی از مناظق شهر همدان شد و پس از درگیری وی را با ضربات چاقو مجروح کرد. وی ادامه داد: همسر این طلبه جوان برای کمک به شوهر خود وارد عمل می شود که وی نیز با ضربات چاقو مجروح می‌شود. دادستان همدان تصریح کرد: ضارب پس از فرار از منزل با دختر بچه‌ای برخورد می‌کند که باعث ایجاد جراحت در وی نیز می‌شود.
دادستان همدان: همسایه یک طلبه همدانی با ورود به منزل این طلبه، او و همسرش را با چاقو مجروح کرد / ضارب دستگیر شده

به گزارش خبرداغ، دادستان همدان از دستگیری متهم پرونده ضرب و جرح طلبه جوان همدانی خبر داد.

کامران حمزه در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار داشت: چند روز قبل فردی وارد منزل طلبه جوانی در یکی از مناظق شهر همدان شد و پس از درگیری وی را با ضربات چاقو مجروح کرد.

وی ادامه داد: همسر این طلبه جوان برای کمک به شوهر خود وارد عمل می شود که وی نیز با ضربات چاقو مجروح می‌شود.

دادستان همدان تصریح کرد: ضارب پس از فرار از منزل با دختر بچه‌ای برخورد می‌کند که باعث ایجاد جراحت در وی نیز می‌شود.

حمزه بیان کرد: تحقیقات برای دستگیری فرد ضارب آغاز و در بررسی‌های اولیه مشخص شد وی همسایه این طلبه جوان بوده اما از علت و انگیزه او برای این اقدام خبری در دست نبود.

وی افزود: با تحقیقات گسترده پلیس برای پیدا کردن متهم این پرونده، صبح امروز وی در یکی از شهرهای مرزی و در زمانی که قصد خروج از کشور را داشته توسط مأموران انتظامی بازداشت شد.

دادستان همدان گفت: متهم در حال انتقال به همدان است تا با بررسی و بازجویی از وی علت این اقدام مشخص شود و اخبار تکمیلی در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: