کد خبر: ۷۸۸۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
تعداد بازدید: ۳۴۹
مثل اینکه مصدومیت اسماعیلی جدی است، اینطور که کادر پزشکی استقلال می‌گوید این بازیکن به بازی سایپا نمی‌رسد ولی این پایان ماجرای مصدومیت اسماعیلی نیست.
ستاره استقلال در اتاق عمل؟به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، مثل اینکه مصدومیت اسماعیلی جدی است، اینطور که کادر پزشکی استقلال می‌گوید این بازیکن به بازی سایپا نمی‌رسد ولی این پایان ماجرای مصدومیت اسماعیلی نیست.


هافبک استقلال باید آزمایش پزشکی بدهد و شاید مجبور شود بعد از این تست، تحت عمل جراحی قرار گیرد، این یعنی چند ماه دوری اسماعیلی از فوتبال، این خبر برای شفر می‌تواند بدترین خبر باشد. در شرایطی که این روزها انگشت انتقاد به طرف این مربی نشانه رفته و او باید پاسخ هزاران سوال را بدهد، دوری چند ماهه اسماعیلی از فوتبال، این مربی را شوکه می‌کند. فرشید اسماعیلی هافبک استقلال به دلیل مصدومیت از قسمت عضله زیر شکم، در تعطیلی لیگ در تمرین‌ها حضور نداشت. استقلال روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و باید در کنار این روزها خودش را آماده چنین خبرهای‌ بدی هم بکند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: