کد خبر: ۷۸۸۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
تعداد بازدید: ۲۴۹
از آنجا که به‌خاطر غیبت بشار رسن، احمد نوراللهی و امید عالیشاه، پروفسور مجبور است نعمتی را دوباره به خط هافبک ببرد احتمالا شجاع خلیل‌زاده در پست غیرتخصصی دفاع راست به میدان خواهد رفت.
قمار برانکو بر روی این بازیکنبه گزارش خبرداغ،  از آنجا که به‌خاطر غیبت بشار رسن، احمد نوراللهی و امید عالیشاه، پروفسور مجبور است نعمتی را دوباره به خط هافبک ببرد، احتمالا شجاع خلیل‌زاده در پست غیرتخصصی دفاع راست به میدان خواهد رفت تا انصاری زوج سیدجلال در دفاع میانی باشد و مصلح هم دفاع چپ.

 

شجاع به شدت به بازیسازی علاقه‌مند است و در پست مدافع میانی بارها اقدام به ارسال پاس‌های بلند به فضای پشت هافبک‌ها و مدافعان حریفان می‌کند. با این حال شجاع در دفاع راست یک غریبه است و با اینکه در جمع شدن به مرکز خط دفاع، نبردهای هوایی و سختگیری روی بازیکن حریف کم نمی‌آورد، در فاز حمله تکنیک برداشتن بازیکن مقابل و ارسال‌های تیز و دقیق را ندارد. البته در آن دو سه بازی که به‌عنوان مدافع راست به میدان رفت چند ارسال خوب هم داشت اما به‌طور کلی بازیکنی نیست که زمان و نوع ارسال خطرناک را خوب بشناسد و از این حیث با مدافعان کناری فاصله زیادی دارد.

آخرین خبر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: