کد خبر: ۷۸۸۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
تعداد بازدید: ۲۸۸
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و داده‌های هواشناسی طی سه روز آینده به‌طور متناوب در بعد از ظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌های واقع در غرب جنوب غرب، جنوب ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی و برخی نقاط مرکزی کشور رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود. در همچنین در ارتفاعات شمالی استان‌های تهران و البرز بارش به صورت برف دور از انتظار نخواهد بود.
رگبار باران در غرب و جنوب غرب کشور / ارتفاعات شمال تهران برفی می‌شود

به گزارش خبرداغ، مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و داده‌های هواشناسی طی سه روز آینده به‌طور متناوب در بعد از ظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌های واقع در غرب جنوب غرب، جنوب ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی و برخی نقاط مرکزی کشور رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا افزود: رگبار رعد و برق وزش باد و گرد و خاک برای جزایر واقع در خلیج فارس قابل پیش‌بینی است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: امروز ( ۲۵ مهرماه)در قسمت‌های غربی دریای خزر، تهران، ارتفاعات البرز و استان‌های کردستان،همدان، کرمانشاه ، لرستان، مرکزی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، مناطق غربی و مرکزی اصفهان، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات جنوب کرمان و خلیج فارس بارش باران و گاهی رعد و برق پراکنده باد شدید موقتی رخ خواهد داد. در ارتفاعات شمالی استان‌های تهران و البرز بارش به صورت برف دور از انتظار نخواهد بود.

وی در ادامه گفت: روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۶ و ۲۷ مهرماه) استان‌های چهارمحال و بختیاری، مرکزی، مناطق غربی و مرکزی اصفهان، شمال و شرق خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر ارتفاعات کرمان، شمال هرمزگان، شرق یزد، لرستان، جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان، همدان، کرمانشاه، ایلام و خلیج فارس باران و گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می دهد.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت اظهار کرد: آسمان تهران فردا و پس فردا (۲۶ و ۲۷ مهرماه) صاف گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود. بیشترین و کمترین دمای هوا در روز پنجشنبه به ۲۱ و ۱۱ درجه سانتیگراد می‌رسد. جمعه (۲۷ مهرماه) بیشترین دمای تهران ۲۲ درجه سانتیگراد و کمترین آن ۱۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: