کد خبر: ۷۸۸۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۵
سرپرست باشگاه استقلال گفت: هیچ اولتیماتومی به شفر در جلسه کمیته فنی به او داده نشده و او با قدرت به کارش ادامه خواهد داد.
اولتیماتومی به شفر نداده‌ایم/ الحاجی گرو و نیومایر ماندنی هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، امیر حسین فتحی در حاشیه دیدار تیم ملی ایران و بولیوی گفت: خوشحالم از اینکه تیم ملی بازی را با پیروزی به پایان رساند و امیدوارم بتواند در جام ملت‌های آسیا هم وفق باشد.

 

فتحی در خصوص وضعیت این  روزهای استقلال گفت: خوشبختانه شرایط ما خوب است و با اضافه شدن ملی پوشان به تمریناتمان آماده دیدار برابر سایپا خواهیم بود.

 

وی در خصوص حضور مجتبی جباری در کادر فنی استقلال هم گفت: خود شفر و من بارها در این مورد صحبت کردیم و حضور جباری در استقلال شایعه است و اگر روزی کادر فنی نیاز به مربی دیگر داشته باشد با هماهنگی های به عمل آمده فرد مورد نظر به کادر اضافه خواهد شد.

 

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا در جلسه کمیته فنی به شفر اولتیماتوم داده شده است گفت: چنین چیزی صحت ندارد و شفر با قدرت به کارش ادامه خواهد داد.

 

وی در خصوص جدایی نیومایر و حاجی گرو از استقلال در نیم فصل گفت: این صحبت ها شایعه است و آنها در استقلال ماندنی هستند.

 

فتحی در مورد وضعیت طارق همام هم گفت: او در جلسه کمیته فنی حضور پیدا کرد، نظراتش را گفت و بعد در مورد او تصمیم می گیریم.

 

وی در پاسخ به این سئوال که آیا او جریمه خواهد شد افزود: چنین چیزی صحت ندارد.

 

سرپرست باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاالله از بازی سایپا برد هایمان آغاز خواهد شد و دوباره شرایط ما در جدول بهبود پیدا می کند.

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: