کد خبر: ۷۸۸۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
تعداد بازدید: ۲۴۲
کارلوس کی روش در کنفرانس خبری پیش از بازی با بولیوی گفته بود درهای تیم ملی هم چنان به روی سید جلال حسینی بازی است و اگر تیم ملی به او نیاز پیدا کند، کاپیتان را به اردوی تیم ملی فرا می خواند.
خبر خوش کارلوس کی روش برای هواداران به گزارش خبرداغ، بعد از صحبت های کارلوس کی روش خیلی ها این ذهنیت را پیدا کردند کارلوس کی روش احتمالا در ماه های آینده سید جلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس را به اردوی تیم ملی فرا می خواند و حتی به او بازی خواهد داد. اتفاقی که اگر چه محتمل اما کمی دور از ذهن است.

واقعیت اما این است اگر کارلوس کی روش نیت به دعوت دوباره از سید جلال حسینی را داشت در همین اردو وی را فرا می خواند. به این دلیل که سرمربی تیم ملی به خوبی می دانست مرتضی پورعلی گنجی مصدوم است و نمی تواند تیم ملی را در بازی با بولیوی همراهی کند. به واقع شرایط در حال حاضر به بهانه مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی بهترین شرایط برای دعوت دوباره از سید جلال حسینی بود. ضمن اینکه تعداد مدافعان به خاطر تیم نداشتن رامین رضاییان کاهش هم پیدا کرده بود. البته رامین در تمرینات تیم ملی حضور داشت اما دیشب به همراه مرتضی پورعلی گنجی اردوی تیم را ترک کردند.

قبلا هم کارلوس کی روش با وجود دعوت از سید جلال حسینی کمتر این مدافع را به بازی می گرفت اما کاپیتان تیم پرسپولیس به درستی هیچ گاه به تصمیم کارلوس کی روش اعتراض نکرد و همواره مثل یک بازیکن سرباز در خدمت تیم ملی بود.

البته که حق طبیعی کارلوس کی روش است هر بازیکنی که تصمیم می گیرد به اردوی تیم ملی دعوت کند و حتی بابت عدم دعوت از بهترین بازیکن هم نمی شود به او خرده گرفت چرا که کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی است و اوست که پاسخگوی نتایج تیم ملی خواهد بود. اما اشاره به اینکه سید جلال حسینی به اردوهای آتی تیم ملی دعوت خواهد شد نه واقعی است و نه ضرورت دارد و شاید برای خریدن زمان و کم کردن انتقادات به خاطر عدم دعوت از سید جلال است. این در حالی است که پیش تر حتی از سید جلال خواسته بودند از بازی ملی خداحافظی کند که سید جلال نپذیرفت.

سوپر من برانکو البته در همه ماه های اخیر و این بار هم به درستی به تصمیم کارلوس کی روش اعتراضی نکرد تا هم تیم ملی در آرامش باشد و هم او در آرامش به موفقیت تیم پرسپولیس کمک کند که این چنین هم شده است. پرسپولیس نتایج خوب خود در لیگ برتر را تکرار کرده و از همه مهمتر در لیگ قهرمانان آسیا یک گام تا فینال فاصله دارد. این ها همه بدین معنی است که سید جلال در اوج آمادگی و شایستگی حضور در اردوی تیم ملی به اصول در فوتبال پایبند است و به سرمربی تیم ملی احترام می گذارد.

پارس فوتبال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: