کد خبر: ۷۸۸۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
تعداد بازدید: ۱۶۵
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: نمایندگانی که اخبار غیر علنی مجلس را به بیرون درز می‌دهند به کمیته نظارت معرفی می‌شوند.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس: نمایندگانی که اخبار محرمانه را علنی کنند به کمیته نظارت معرفی می‌شوندبه گزارش خبرداغ، حجت الاسلام احمد مازنی اظهار کرد: اخبار و مطالبی که از نظر امنیتی و منافع ملی طبقه بندی شده و در جلسات غیر علنی مجلس مطرح می شوند نباید به بیرون درز کند.

وی افزود: وقتی جلسه محرمانه و به صورت غیر علنی برگزار می‌شود این به این معنا است که حریم جلسه و مسائلی که در آن طرح می‌شود توسط نمایندگان به عنوان امین حفظ شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نمایندگانی که مبادرت به علنی کردن اخبار مجلس کنند به کمیته نظارت معرفی خواهند شد.

وی گفت: نمایندگان باید سعی کنند از ارایه محتوای جلساتی که می‌تواند برای امنیت ملی و کشور بار روانی ایجاد کرده و باعث حاشیه و بار امنیتی برای کشور می شود خودداری کنند.

منبع: فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
0
0
آیا دولت روحانی فقط تماشاچی مشکل درسراسرکشور است؟
ظریف به اصطلاح وزیرامورخارجه ایران فقط تماشاچی جنایات وحشیانه وگری وغیرانسانی تروریست ها وحامیانشان است؟
و سکوت، روحانی، ظریف، دولتمردان، مسئولان ونمایندگان مجلس شورای اسلامی درمورد حادثه تروریستی میرجاوه بی شرمانه وشرم آوراست.
آیا دولت روحانی باید دست روی دست بگذارد وفقط تماشاچی چی این اوضاع باشد.

محکومیت اقدام گروهک تروریستی جیش الظلم در میرجاوه
نمایندگان، شخصیت ها، طوایف ،نهادها و ادارات سیستان و بلوچستان حادثه تروریستی میرجاوه را محکوم کردند.

تاریخ: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹

مرکز سیستان وبلوچستان، کرد نماینده مردم خاش،میرجاوه، کورین و نصرت آباد در بیانیه ای اقدام ناجوانمردانه معاندان نظام را در ربودن بسیجیان و مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه محکوم کرد.
مولوی اسماعیل زهی امام جمعه مسجد مکی زاهدان هم با محکومیت این اقدام تروریستی گروهک دست نشانده استکبار جهانی از نیروهای امنیتی و نظامی خواست برای آزادی نیروهای ربوده شده تلاش کنند.
همچنین طوایف ریگی وعزیزی،گمشادزهی،سپاهی،امام جمعه و فرماندار میرجاوه، ادارات و نهادهای سیستان و بلوچستان ضمن محکوم کردن این جنایت، اعلام کردند: وحدت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاکم است و ملت سرافراز ایران اسلامی با این اقدامات وحشیانه تروریست‌ها هرگز سست و متزلزل نخواهد شد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
0
0
و پاسخ ظلم چوب بی صدای الهی است.
و مسئولان هم سکوت اختیار کرده اند.
و نمایندگان مجلس هم سکوت اختیار کرده اند.
حقوق بگیران فقط برای زنده ماندن حقوق می گیرند.
که باید حقوق کارگران، وکارمندان وبازنشستگان افزایش پیدا کند ونه تنها کارمندان
دولت باید حقوق کارگران، کارمندان وبازنشستگان را متناسب با تورم افزایش دهد.
شاغلان وبازنشستگان فقط افزایش 10 درصدی حقوق را دریافت می کنند درحال حاضرتورم درکشور به 80 درصد رسیده است اجناس و... درکشور چند برابرشده است.
چرا قانون درمورد همه یکسان اجرا نمی شود وشاهد این همه تیعیض درکشورهستیم؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: