کد خبر: ۷۸۸۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷
تعداد بازدید: ۱۹۵
کدخدایی مطرح کرد:
سخنگوی شورای نگهبان درخصوص بررسی لایحه CFT در این شورا تاکید کرد: قرار شد فردا دوستان ما و نمایندگانی از دولت بیایند و توضیحاتشان را بشنویم، شاید وارد کلیات شویم ولی بعید است فردا وقت کنیم وارد ماهیت شویم
بررسی کلیات CFT با حضور نمایندگانی از دولت/ تلفن خود را می بندیم که پیامک ها را نبینیم

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، عباسعلی کدخدایی در پایان نشست گفته ها و ناگفته هایFATF در جمع خبرنگاران در رابطه با اینکه آیا لایحه CFT در دستور جلسه این هفته شورای نگهبان بررسی می شود؟ گفت: در حال فراهم کردن مقدماتی هستیم و قرار شد فردا دوستان ما و نمایندگانی از دولت بیایند و توضیحاتشان را بشنویم، شاید وارد کلیات شویم ولی بعید است فردا وقت کنیم وارد ماهیت شویم زیرا مصوبات قبل را هم داریم. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیامک های مخالفت با لایحه CFT و همچنین مخالفت با پیوستن به FATF برای اعضای شورای نگهبان نیز ارسال می شود؟ اظهار داشت: ما تلفن خود را می بندیم که پیامک ها را نبینیم. 

سخنگوی شورای نگهبان در رابطه با غیبت آیت الله شاهرودی در جلسات شورای نگهبان و اینکه آیا این غیبت تاثیری در تصمیم گیری های جلسات دارد یا نه؟ تصریح کرد: ایشان به دلیل کسالتی که دارند نتوانستند حضور پیدا کنند. 11 نفر دیگر برای تصمیم گیری در جلسات حضور دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: