کد خبر: ۷۸۸۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۵۱۷
نیکول کیدمن بازیگر استرالیایی سینِما که سال ۱۹۹۰ پس از بازی در فیلم «روزهای تندر» با تام کروز ازدواج کرد این رویداد را محافظی برای خود در برابر آزارهای جنسی احتمالی در هالیوود می‌بیند.
اعتراف نیکول کیدمن: ازدواج با تام کروز از آزار جنسی نجاتم داد

نیکول کیدمن در گفت‌وگویی تازه اعلام کرد که ازدواج با تام کروز از او مقابل آزار جنسی در هالیوود محافظت کرده است.

به گزارش  خبرداغ به نقل از بی‌بی‌سی، نیکول کیدمن بازیگر استرالیایی سینِما که سال ۱۹۹۰ پس از بازی در فیلم «روزهای تندر» با تام کروز ازدواج کرد این رویداد را محافظی برای خود در برابر آزارهای جنسی احتمالی در هالیوود می‌بیند.

او در گفت‌وگویی تازه اعلام کرد: «ازدواج در آن سن کم به من قدرت نبخشید بلکه مثل یک محافظ برای من عمل می‌کرد. من با عشق ازدواج کردم ولی در عین حال ازدواج با مردی فوق‌العاده قدرتمند مرا برابر آزار جنسی محافظت می‌کرد.»

نیکول کیدمن

کیدمن در ارتباط با رسوایی‌های پی‌ در پی آزار جنسی در هالیوود گفت: «بی شک من هم زمان‌هایی این تجربه را داشتم هر چند که خیلی کم پیش آمد. اما درباره آن‌ها در رسانه‌ها نخواهم نوشت.»

کیدمن و کروز سال ۲۰۰۱ از هم جدا شدند. کیدمن می‌گوید جدایی از تام کروز او را مجبور کرد تا رشد کند و بزرگ شود.

از فیلم‌های مطرح نیکول کیدمن می‌توان به «مولن رژ»، «ساعت‌ها» و «دیگران» اشاره کرد.


خبرآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: