کد خبر: ۷۸۸۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰
تعداد بازدید: ۲۵۳
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سارقین طلافروشی شهر یاسوج به اتهام محاربه و سرقت مسلحانه به اعدام در ملاء محکوم شدند.
حکم اعدام سارقان طلافروشی یاسوج صادر شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، غلامرضا مزارعی افزود: سارقان طلافروشی یاسوج با حکم دادگاه انقلاب اسلامی به اعدام در ملاء عام محکوم شدند.

وی اظهارکرد: این سارقان ۶ نفر بودند که بصورت زنجیره ای، اقدام به سرقت‌های مسلحانه و قتل در طلافروشی های استانهای کهگیلویه و بویراحمد و فارس کرده بودند که با زحمات شبانه روزی دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی و انتظامی، پس از شناسایی در خردادماه ۹۷ دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پس از برگزاری جلسات محاکمه سارقان که با حضور وکلای مدافع آنان و مالباختگان در شعبه اول دادگاه عمومی و انقلاب یاسوج برگزار شد، ۴ نفر از سارقان به جرم محاربه به اعدام در ملاء عام در یکی از میادین این شهر محکوم شدند.

مزارعی اضافه کرد: چنانچه رأی صادره مورد اعتراض آنان واقع شود، پس از طی فرآیند دادرسی در دیوان عالی کشور و قطعیت به مرحله اجراء در خواهد آمد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: