کد خبر: ۷۸۸۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۲۵۱
سردار پاکپور مطرح کرد؛
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: جمهوری اسلامی آمادگی هرگونه عملیات مشترک با ارتش پاکستان برای دستگیری اشرار و آزادسازی گروگان‌ها را دارد و ما این قضیه را پیگیری می‌کنیم.
جزئیات اقدامات سپاه برای آزادی مرزبانان ایرانی/ پیگیری عملیات مشترک با ارتش پاکستان

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در گفتگویی با اشاره به ربودن تعدادی از مرزبانان ایرانی در میرجاوه گفت: سحرگاه امروز یک گروه تروریستی از گروهک جیش ظلم از مرز پاکستان به یکی از پایگاه های مرزی ما که مسئولیت مراقبت و پایش مرزی در منطقه لولکدان میرجاوه را بر عهده داشته است نفوذ کردند.

وی ادامه داد: این اتفاق توسط عامل یا عوامل نفوذی صورت گرفته شده است. در این حادثه تعدادی از بسیجیان بومی منطقه، عزیزان هنگ مرزی میرجاوه و دو نفر از پاسداران را به گروگان گرفتند و به داخل خاک پاکستان منتقل کردند.

پاکپور با بیان اینکه دولت پاکستان باید نسبت به مناطق مرزی خود مسئولیت پذیری بیشتری داشته باشد، گفت: در ۶ ماهه اول امسال تعداد زیادی از پاسگاه های مرزی ما از داخل خاک پاکستان مورد حمله قرار گرفته اند. ۱۲ روز پیش بود که در حمله به یکی از پاسگاه‌های مرزی ما نفر دوم این گروهک هاشم نکوری کشته شد و عملیات مختلف دیگری هم از داخل خاک پاکستان علیه پاسگاه‌ها و برجک‌های مرزی ما صورت گرفته است.

وی درباره اقدامات انجام شده برای آزادی مرزبانان ایران گفت: از امروز صبح که خود من در منطقه حاضر بودم تماس‌هاس مختلفی از سوی مرزبانی و قرارگاه قدس نزسا با مرزبانی و ارتش پاکستان گرفته شد و از آنها خواستیم که نسبت به تحویل اشرار و سلامتی ربوده شدگان تضمین دهند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان خاطرنشان کرد: این تروریست‌ها در داخل خاک پاکستان دارای مقر بوده و در آنجا زندگی می‌کنند. جمهوری اسلامی آمادگی هرگونه عملیات مشترک با ارتش پاکستان برای دستگیری اشرار و آزادسازی گروگان‌ها را دارد و ما این قضیه را پیگیری می‌کنیم تا افراد ربوده شده به سلامت نزد خانواده‌هایشان برگردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
حمایت آمریکا جنایتکار و عربستان جنایتکاراز فعالیت تروریست ها در مرزهای ایران
فعالیت تروریست ها در مرزهای ایران با حمایت آمریکا جنایتکار و حامیانش است.
فعالیت تروریست ها در مرزهای ایران با حمایت آمریکا جنایتکار و حامیانش است.
بامداد امروز تعدادی از نیروهای مرزی میرجاوه توسط گروهک تروریستی جیش الظلم در منطقه صفر مرزی لولکدان ربوده شدند.
فعالیت تروریست ها در مرزهای ایران با حمایت عربستان جنایتکاراست.
گروه ک های تروریستی هیچ نمایندگی از طرف اهل سنت نداشته و نخواهند داشت.
شامگاه گذشته (دوشنبه 23 مهرماه) تعدادی از بسیجیان بومی و نیروهای هنگ مرزی که در پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی ( میرجاوه) استقرار داشتند، با خیانت وتبانی عامل یا عوامل نفوذی گروهک های ضد انقلاب ربوده شدند.
عوامل گروهک های تروریستی که از سوی سرویسهای بیگانه هدایت و پشتیبانی می شوند با فریب و تطمیع عوامل نفوذی، این حادثه را در نقطه صفر مرزی و روبه روی یکی از پاسگاه های مرزی کشور پاکستان صورت داده اند.
عملیات تعقیب اشرار، تروریست ها و عوامل نفوذی دشمن و نیز اقدامات لازم برای آزاد سازی ربوده شدگان با جدیت در دستور کار نیروهای دفاعی و امنیتی مستقر درمناطق مرزی قرار گرفته است و از دولت پاکستان نیز انتظار میرود با اشرارو تروریست هایی که در جوار مرزهای آنان لانه کرده و از سوی برخی کشورهای مرتجع شرور و تروریست پرور منطقه حمایت و به کارگیری می شوند، برخورد جدی داشته و به سرعت نسبت به آزادی و تحویل مرزبانان اقدام کند.
این تروریست ها مورد حمایت آمریکا جنایتکار وعربستان جنایتکار در داخل خاک پاکستان مقر و پایگاه دارند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: