کد خبر: ۷۸۸۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۲۰۷
رئیس‌‌جمهور هنگام دریافت استوارنامه سفیر جدید بوسنی و هرزگوین در تهران:
رئیس‌‌جمهور هنگام دریافت استوارنامه سفیر جدید بوسنی و هرزگوین در تهران: تهران آماده گسترش روابط سیاسی، تجاری، اقتصادی و فرهنگی با سارایوو است موضوعات : اخبار رئیس جمهوری سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵ رئیس جمهور روز سه‌شنبه هنگام دریافت استوارنامه «سمیر ولاجیچ» سفیر جدید بوسنی و هرزگوین در تهران ، گفت: توسعه روابط و همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف با بوسنی و هرزگوین همواره برای ایران حائز اهمیت است و تهران آماده گسترش روابط و همکاری‌های خود با سارایوو در زمینه‌های مختلف سیاسی، تجاری، اقتصادی و فرهنگی است.
تهران آماده گسترش روابط سیاسی، تجاری، اقتصادی و فرهنگی با سارایوو است

  به گزارش خبرداغ به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی با اشاره به مناسبات تاریخی و دوستانه میان دو ملت، خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره و در شرایط سخت و دشوار در کنار مردم بوسنی و هرزگوین بوده و امروز خوشحالیم که در این کشور امنیت و آرامش برقرار است و همه اقوام در کنار هم به خوبی زندگی می‌کنند. دکتر روحانی با بیان اینکه بوسنی و هرزگوین جایگاه ویژه‌ای در میان ملت ایران داراست، گفت: باید از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در دو کشور در راستای توسعه و تقویت روابط و همکاری‌های همه جانبه تهران – سارایوو استفاده کنیم. سمیر ولاجیچ سفیر بوسنی و هرزگوین ضمن تقدیم استوارنامه خود به رئیس جمهور کشورمان و ابراز خرسندی از حضور در ایران از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مردم بوسنی و هرزگوین در شرایط گوناگون سخت و دشوار، بر تلاش در راستای توسعه و تقویت مناسبات کشورش با جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های گوناگون بویژه تجاری و اقتصادی تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، رئیس‌جمهور روز سه‌شنبه هنگام دریافت استوارنامه «سمیر ولاجیچ» سفیر جدید بوسنی و هرزگوین در تهران، گفت: توسعه روابط و همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف با بوسنی و هرزگوین همواره برای ایران حائز اهمیت است و تهران آماده گسترش روابط و همکاری‌های خود با سارایوو در زمینه‌های مختلف سیاسی، تجاری، اقتصادی و فرهنگی است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی با اشاره به مناسبات تاریخی و دوستانه میان دو ملت، خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره و در شرایط سخت و دشوار در کنار مردم بوسنی و هرزگوین بوده و امروز خوشحالیم که در این کشور امنیت و آرامش برقرار است و همه اقوام در کنار هم به خوبی زندگی می‌کنند.

روحانی با بیان اینکه بوسنی و هرزگوین جایگاه ویژه‌ای در میان ملت ایران داراست، گفت: باید از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در دو کشور در راستای توسعه و تقویت روابط و همکاری‌های همه جانبه تهران – سارایوو استفاده کنیم.

سمیر ولاجیچ سفیر بوسنی و هرزگوین ضمن تقدیم استوارنامه خود به رئیس جمهور کشورمان و ابراز خرسندی از حضور در ایران از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مردم بوسنی و هرزگوین در شرایط گوناگون سخت و دشوار، بر تلاش در راستای توسعه و تقویت مناسبات کشورش با جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های گوناگون بویژه تجاری و اقتصادی تأکید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: