کد خبر: ۷۸۸۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
تعداد بازدید: ۴۲۱
وزیر کشور گفت: هم در دولت و هم در ستاد اربعین کمبودها را مطرح و پیگیرى خواهیم کرد تا بتوانیم نسبت به رفع مشکلات و مسائل اقدام کنیم.
رحمانی فضلی: افرایش ظرفیت امکانات زیرساختى و خدماتى در مرز مهران/ پیگیرى رفع کمبودها در هیأت دولت و ستاد اربعین

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز سه‌شنبه ۲۴ مهرماه در سفر به استان ایلام به منظور بازدید از مرز مهران در ورود این استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از این سفر بازدید از مجموعه ای از فعالیت ها و تلاش ها و زحماتی که در این منطقه در خصوص زوار آقا اباعبدالله الحسین(ع) کشیدند است.

وى با قدردانى و تشکر از مسئولان جهت فراهم کردن امکانات مناسب در این گذرگاه مرزى براى زائران افزود: اگر مشکلات و مسائل و موضوعاتی هست که باید پیگیری شود، هم در دولت و هم در ستاد اربعین این موضوعات را مطرح و پیگیرى خواهیم کرد تا بتوانیم ان شاء الله نسبت به رفع مشکلات و مسائل اقدام کنیم.

وزیر کشور تاکید کرد: بر اساس گزارش‌هایی که تاکنون ارائه شده، اقدامات خوبى در سال جارى در حوزه‌هاى زیر ساختی، خدماتی، امنیت و حمل و نقل صورت گرفته یعنى ظرفیت‌ها و امکانات بهتر از سال قبل پیش بینى شده است.

رحمانى‌فضلى یادآور شد: امیدواریم بتوانیم بستر و زمینه مناسبی را مهیا کنیم تا زوار ابا عبد الله الحسین با راحتی و امنیت و با خیال راحت بتوانند به زیارتشان بروند و دعا گوی ما باشند.

وزیر کشور به منظور بررسی آخرین وضعیت از زیرساخت های اربعین حسینی در شهرستان مهران صبح امروز وارد ایلام شد.

وی در جلسه ستاد اربعین در پایانه مرزی مهران نیز حضور خواهند داشت.

وزیر کشور قرار است به صورت زمینی به مهران سفر کند و از نزدیک در جریان وضعیت راه ارتباطی و چهار خطه کردن این محور ارتباطی برای تردد زائران قرار گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: