کد خبر: ۷۸۷۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
تعداد بازدید: ۳۲۸
معاون امنیتی وزیر کشور گفت: در حوزه امنیت اربعین تمهیدات ویژه‌ای تدارک دیده شده و ان‌شاءالله همچون سال گذشته یک اربعین امن و سالم را برگزار خواهیم کرد.آخرین آمار ثبت نام کنندگان اربعین تاکنون ۷۱۰ هزار نفر بوده که از این میزان ۵۳۰ هزار نفر مدارک خود را برای صدور ویزا کامل کرده و برای ۴۸۰ هزار نفر روادید صادر شده است.
ذوالفقاری: ۷۱۰ هزار نفر تاکنون برای پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کرده‌اند‌/ تمهیدات ویژه برای تامین امنیت زائران

معاون امنیتی وزیر کشور از ثبت نام ۷۱۰ هزار نفر برای اربعین حسینی امسال خبر داد و گفت: ان‌شاءالله همچون سال گذشته یک اربعین امن و سالم را برگزار خواهیم کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم، حسین ذوالفقاری که در رأس هیئتی جهت بررسی آخرین وضعیت امنیتی اربعین و برگزاری جلسات و کارگاه‌های تخصصی در ایلام بسرمی‌برد اظهار داشت: آخرین آمار ثبت نام کنندگان اربعین تاکنون ۷۱۰ هزار نفر بوده که از این میزان ۵۳۰ هزار نفر مدارک خود را برای صدور ویزا کامل کرده و برای ۴۸۰ هزار نفر روادید صادر شده است.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: در حوزه امنیت اربعین تمهیدات ویژه‌ای تدارک دیده شده و ان‌شاءالله همچون سال گذشته یک اربعین امن و سالم را برگزار خواهیم کرد.

 ذالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در سفر دورروزه خود به ایلام ضمن شرکت در کارگاه‌های آموزشی شورای تامین، آخرین وضعیت برنامه‌های اربعین امسال را مورد بررسی میدانی قرار می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: