کد خبر: ۷۸۷۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۲۴۲
با حکم رئیس‌جمهور و رئیس هیأت امنای نوآوری و شکوفایی؛
رئیس جمهور و رئیس هیأت امنای صندوق نوآوری و شکوفایی در حکمی دکتر علی وحدت را به عنوان « عضو و رئیس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی» منصوب کرد.
علی وحدت به عنوان « عضو و رئیس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی» منصوب شد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی همچنین از تلاش‌های بهزاد سلطانی در طول عضویت و ریاست هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی قدردانی کرده است.

متن حکم رئیس جمهور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر علی وحدت

در اجرای مواد ۱۰ و ۱۲ اساسنامه صندوق نوآوری و شکوفایی مصوب ۱۳۹۰.۶.۲۰ هیأت وزیران و براساس مصوبه هیأت امنای آن صندوق، با عنایت به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان « عضو و رئیس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی» منصوب می‌شوید.

لازم است با همکاری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور، وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط نسبت به پیشبرد اقتصاد دانش‌بنیان، رشد و توانمندسازی بخش خصوصی و شرکت‌های دانش‌بنیان و بهبود فرایند تجاری‌سازی فناوری‌ها و کمک به ارتقاء نظام مالی فناوری و نوآوری اقدام شایسته به عمل آید.

دوام توفیقات جنابعالی را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

حسن روحانی

رئیس جمهور و رئیس هیأت امنای صندوق نوآوری و شکوفایی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: