کد خبر: ۷۸۷۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
تعداد بازدید: ۲۴۱
دادستان مرکز استان یزد در رابطه به حواشی ایجاد شده راجع به پرونده فوت نوجوانان فوتبالیست یزدی در کشور گرجستان، اظهار کرد: قرار قانونی مناسب راجع متهمان صادر شده است و پرونده در مرحله بازپرسی است که بخش قابل توجهی از آن صورت پذیرفته است.
آخرین وضعیت پرونده فوت دانش آموزان یزدی در گرجستان/ صدور قرار برای متهمان پرونده

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی اکبر شمس دادستان مرکز استان یزد در رابطه به حواشی ایجاد شده راجع به پرونده فوت نوجوانان فوتبالیست یزدی در کشور گرجستان، اظهار کرد: مراحل تحقیق، معاینه محل، استعلام از مراجع ذیربط خارجی و برخی دیگر از اقدامات مورد نیاز جمع آوری ادله جرم در این پرونده نیازمند تشریفات اداری خاصی است که زمان زیادی را می گیرد.

وی ادامه داد: در این پرونده برای کسب هرگونه اطلاعات از محل حادثه و اتفاقات در کشور مرجع، مکاتباتی با امور بین الملل قوه قضاییه و اداره و وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته که این روند به همین ترتیب باید در کشور گرجستان نیز تا حصول نتیجه پیگیری گردد.

این مقام قضایی از صدورقرار قانونی راجع به متهمین پرونده در دادسرای یزد خبر داد و گفت: قرار قانونی مناسب راجع متهمان صادر شده است و پرونده در مرحله بازپرسی است که بخش قابل توجهی از آن صورت پذیرفته است.

وی خاطرنشان کرد: برای صدور کیفرخواست نهایی دادسرا باید یکسری دیگر از ادله جمع آوری شود که این مهم در حال پیگیری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: