کد خبر: ۷۸۷۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
تعداد بازدید: ۵۵۳
معاون امور اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: تعداد 2187 رویداد ولادت در تاریخ 97/7/7 در سطح کشور و 352 رویداد در سطح شهر تهران رخ داده و به ثبت رسیده است.
تولد بیش از ۲ هزار نوزاد لاکچری در تاریخ ۷ مهر/ تعداد ۳۶۴ هزار و ۳۹۷نوزاد پسر و ۳۴۲ هزار و ۳۹۱ نوزاد دختر متولد شده اندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: معاون امور اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: تعداد 2187 رویداد ولادت در تاریخ 97/7/7 در سطح کشور و 352 رویداد در سطح شهر تهران رخ داده و به ثبت رسیده است.

سیف الله ابوترابی در مورد تعداد کودکان متولدشده در تاریخ ۷ مهرماه گفت: تعداد ولادت رخ داده و ثبت شده در روز 97/7/7 به دلیل استقبال و تمایل خانواده ها در سطح کشور 2هزار و 187 رویداد و در سطح شهر تهران 352 رویداد ثبت شده است.

وی افزود: با توجه به بازه زمانی مجاز پانزده روزه از زمان رخداد تولد جهت مراجعه والدین و ثبت ولادت ، این عدد نوسان خواهد داشت و به آن افزوده خواهد شد.

ابوترابی همچنین تعداد ولادت رخ داده در روزهای مشابه این تاریخ و تمایل خانواده ها به تولد فرزندانشان در این تاریخ گفت: در روزهای 96/6/6 و 95/5/5 و88/8/8 به ترتیب 5هزار و680 و 6هزار و ۱۳ و 4هزار و 195 رویداد در سطح کشور متولد شده اند.

معاون امور اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: به طور کلی تعداد ولادت های ۶ ماهه ابتدایی امسال؛ ۷۰۶ هزار و ۷۸۸ نفر بوده است که از این تعداد ۳۶۴ هزار و ۳۹۷نوزاد پسر و ۳۴۲ هزار و ۳۹۱ نوزاد دختر متولد شده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: