کد خبر: ۷۸۷۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
تعداد بازدید: ۲۲۶
دادستان بوشهر گف: متهم اصلی پرونده اختلاس در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی دستگیر شد.
متهم اصلی پرونده اختلاس در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی دستگیر شدبه گزارش  خبرداغ به نقل از ایلنا، علی حسن پور دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت : در ۲۲ مهرماه متهم اصلی پرونده اختلاس در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر (مسئول فروش فرآورده‌های نفتی به شناور‌های سفاری و صیادی) با تلاش و پیگیری‌های مجدانه پرسنل اداره کل اطلاعات استان بوشهر و با اعطای نیابت قضایی از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب بوشهر در یکی از استان‌های همجوار به همراه دو نفر دیگر که در مخفی نمودن این فرد مساعدت داشته دستگیر و بازداشت شدند.

حسن پور در ادامه بیان کرد: همزمان دو متهم دیگر تحت تعقیب مربوط به این پرونده توسط سربازان گمنام امام زمان نیز در شهر بوشهر دستگیر و بازداشت شدند و در حال حاضر هیچ متهم متواری در این پرونده وجود ندارد و تحقیقات توسط بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب بوشهر در حال انجام است.

لازم به ذکر است پیش از این شایعاتی در خصوص فرار متهم یاد شده به کشور گرجستان در برخی از رسانه‌ها منتشر شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: