کد خبر: ۷۸۷۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
تعداد بازدید: ۳۶۹
محمود صادقی، نماینده مجلس در درباره اتهامات و توهین هایی که روزنامه کیهان نسبت به وی در طول دو سال کرده است در توییتر نوشت: «سایت کیهان را سرچ کردم. طی دو سال گذشته بیش از صد بار به اینجانب توهین کرده و افترا زده؛ هریک از این موارد از نظر حقوقی قابل تعقیب است. اما به دو جهت تاکنون شکایتی نکرده ام؛ یکی برای احترام به آزادی مطبوعات، دیگری هم برای این کلام حکیمانه که: جواب ابلهان خاموشی است.»
به گزارش خبرداغ به نقل از برترین ها  ، محمود صادقی، نماینده مجلس در درباره اتهامات و توهین هایی که روزنامه کیهان نسبت به وی در طول دو سال کرده است در توییتر نوشت:

«سایت کیهان را سرچ کردم. طی دو سال گذشته بیش از صد بار به اینجانب توهین کرده و افترا زده؛ هریک از این موارد از نظر حقوقی قابل تعقیب است. اما به دو جهت تاکنون شکایتی نکرده ام؛ یکی برای احترام به آزادی مطبوعات، دیگری هم برای این کلام حکیمانه که: جواب ابلهان خاموشی است.»

محمود صادقی به کیهان: جواب ابلهان خاموشی است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: