کد خبر: ۷۸۷۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
تعداد بازدید: ۲۵۳
یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:‌ فکر نکنیم با تصویب CFT همه چیز گل و بلبل خواهد شد. لوایح چهارگانه موجب باز شدن فضاهای دیپلماسی تجاری می‌شود.
فکر نکنیم با تصویب CFT همه چیز گل و بلبل خواهد شد/ لوایح چهارگانه موجب باز شدن فضاهای دیپلماسی تجاری می‌شود

به گزارش خبرداغ، قاسم میرزایی‌نیکو در گفت‌وگو با  ایلنا،‌ درباره تصویب CFT و تاثیر آن روی شرایط اقتصادی و معیشتی کشور گفت: معتقدم تصویب این لوایح برای مسائل اقتصادی و باز شدن فضاهای دیپلماسی تجاری  کاملا مثبت و تاثیرگذار است. 

نماینده مردم دماوند در پاسخ به سوالی مبنی بر این که عده‌ای معتقد هستند حتی علیرغم تصویب این لوایح با شروع موج جدید تحریم‌ها در انتهای آبان قیمت ارز که کاهش پیدا کرده است به یکباره افزایش پیدا می‌کند آیا این گمانه‌زنی‌ها درست است یا خیر، عنوان کرد: این معاهده بین‌المللی است، FATF چهار لایحه زیر مجموعه دارد که با یکدیگر کارکرد پیدا می‌کند.

میرزایی‌نیکو تشریح کرد: هنگامی که در لیست سیاه قرار بگیریم همین کار قانونی را هم نمی‌توانیم انجام دهیم، احساس مخالفان لایحه این بود ما با تصویب آن به اشخاص و یا شرکت‌هایی که پول می‌دهیم، نمی‌توانیم یک ریال هم بدهیم!

وی تاکید کرد: به نظر من در پی این لایحه فضای بسیار خوبی برای مسائل اقتصادی رقم می‌خورد . 

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر این که با تصویب CFT جامعه انتظار دارد که مشکلات ارزی و سایر مشکلات معیشتی حل شود، عنوان کرد: نباید توقع داشته باشیم تاثیری آنی در بازار ارز و سایر مسائل اقتصادی داشته باشد زیرا مشکلات ما فقط اقتصادی و بالا رفتن ارز نیست.

وی تاکید کرد: این‌که فکر کنیم همه چیز گل و بلبل خواهد شد چنین چیزی اتفاق نخواهد افتاد آن هم به دلیل مشکلات اساسی دیگری که داریم؛ طبیعتا تا وقتی معظلاتی وجود دارد نمی‌توانیم برخی مشکلات را حل کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: