کد خبر: ۷۸۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
تعداد بازدید: ۴۷۲
تیم ملی هلند شنبه شب در یک نمایش درخشان توانست در ادامه رقابت های لیگ ملت های اروپا، آلمان را با سه گل از پیش رو بردارد و به جایگاه دوم گروه اول لیگ«آ» صعود کند.
نارنجی پوشان هلندی امشب موفق شدند در آمستردام، شاگردان یوآخیم لوو را با گل های «ویرژیل فن دایک»، «ممفیس دیپای« و « جورجینیو واینالدوم» شکست دهند.

به گزارش خبرداغ به نقل از شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، هلندی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه سوم، پاس در عمق «استیون برگوین» مهاجم آیندهوون می توانست یک موقعیت خوب برای دیپای مهاجم تیم باشگاهی لیون فرانسه ایجاد کند اما خروج به موقع مانوئل نویر سنگربان رژمن ها، مانع از آن شد که دروازه آنها فرو بریزد.

لیگ ملت‌های اروپا؛ هلند با سه گل آلمان را تحقیر کرد+نتایج دیگر بازی‌ها

اولین فرصت آلمان ها در دقیقه 15 به دست آمد، جایی که «تیمو ورنر» مهاجم باشگاه لایپزیک آلمان، توپ را به داخل محوطه هدایت کرد که با خروج «یاسپر سیله سن» دروازه بان ذخیره تیم بارسلونای اسپانیا، توپ را به بیرون زد.

اوج هنرنمایی سیله سن، دقیقه 19 بازی بود، جایی که شوت «توماس مولر» که می رفت در کنج راست دروازه نارنجی پوشان جا خوش کند، با یک واکنش دیدنی، راهی کرنر کرد.

بازی با حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه سی ام، هلندی ها روی یک ضربه کرنر به گل رسیدند، جایی که «ویرژیل فن دایک» مدافع هلندی تیم لیورپول انگلیس، توپ برگشتی از ضربه سر رایان بال هم تیمی اش به تیرک دروازه را تبدیل به گل کرد.

چهار دقیقه مانده به پایان بازی و با جلو کشیدن ژرمن ها برای جبران گل خورده، «کوینسی پرومس» با تدارک ضد حمله ای از سمت راست تیم آلمان، «ممفیس» هم تیمی خود را صاحب توپ کرد و وی با یک ضربه زمینی، دروازه نویر را باز کرد.

این پایان ماجرا نبود، «شاگردان رونالد کومان» در دقیقه سوم اضافی موفق شدند با ضربه واینالدوم، دروازه نویر را برای سومین بار باز کنند.

با این پیروزی، هلند پس از فرانسه به جایگاه دوم گروه اول «لیگ آ» صعود کرد و پس از فرانسه چهار امتیازی، در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت.

در دیگر بازی ها، از لیگ ب و از گروه اول، جمهوری چک در زمین اسلواکی، این تیم را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و با این برد اولین سه امتیاز خود را به دست آورد. 

در گروه چهارم از لیگ ب، بازی تیم های دانمارک و جمهوری ایرلند در دوبلین با تساوی بدون گل پایان یافت. در این گروه دانمارک صدرنشین است.

از لیگ سی و از گروه سوم، اسلوونی با نتیجه یک بر صفر مغلوب نروژ شد و بلغارستان 2 بر 1 از سد قبرس گذشت. در این گروه بلغارستان 9 امتیازه است و نروژ با 6 امتیاز در جایگاه دوم این گروه قرار دارد.

بازی ها در گروه اول از لیگ چهارم نیز ادامه یافت و در آن گرجستان 3 بر صفر آندورا را شکست داد و بازی تیم ملی لتونی و قزاقستان با نتیجه یک بر یک به تساوی انجامید.

از گروه چهارم نیز، تیم نه چندان مطرح جبل الطارق شگفتی آفرید و تیم ارمنستان را در زمین این کشور با نتیجه یک بر صفر شکست داد. مقدونیه نیز چهار بر یک تیم لیختن اشتاین را از پیش رو برداشت تا با 9 امتیاز در صدر این گروه قرار گیرد. سه تیم دیگر گروه، هر یک سه امتیازه هستند.

لیگ ملت‌های اروپا؛ هلند با سه گل آلمان را تحقیر کرد+نتایج دیگر بازی‌ها

منبع: خبرگزاری ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: