کد خبر: ۷۸۷۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۹
تعداد بازدید: ۳۵۹
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: گرو هنوز امتحانش را پس نداده و نیاز به زمان دارد تا هم خودش را در تیم بزرگی مثل استقلال پیدا کند و هم با بازیکنان بیشتر هماهنگ شود.
گرو هنوز امتحانش را پس نداده و نیاز به زمان دارد/ برادران مجیدی یا جباری قرار باشد بیایند قدم‌شان روی چشمبه گزارش خبرداغ ، اصغر حاجیلو، درباره شرایط فعلی تیم فوتبال استقلال و 2 بازی این تیم با سایپا در جام حذفی و لیگ گفت: پس از 2 برد متوالی که مقابل نفت مسجدسلیمان به دست آوردیم روحیه بازیکنان خیلی بهتر شده و از فشار خارج شدیم. دیشب شفر به ایران بازگشت و از امروز تمرینات تیم با تعداد محدودی از بازیکنان آغاز می‌شود چون تعداد زیادی از بازیکنان ما در اختیار تیم ملی و تیم امید هستند و همین موضوع کار شفر را برای ایجاد هماهنگی بیشتر بین بازیکنان سخت می‌کند البته شفر نشان داده که مرد روزهای سخت است. در مجموع با توجه به اینکه تیم در روند حرکتی خوبی قرار گرفته بود این وقفه لیگ به ضرر ما شده است.

 

وی ادامه داد: سایپا تیم خوبی است و تا اینجای فصل بالای ما در جدول لیگ قرار گرفته است و ما 2 بازی در لیگ و جام حذفی با این تیم داریم. با توجه به آمادگی که در تیم می‌بینم مطمئن باشید مثل بازی برگشت ما با السد بازی متفاوتی را مقابل این تیم از استقلال خواهید دید و مطمئنم بازی خوبی می‌شود.

 

سرپرست تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: یکی از سخت‌ترین قرعه‌های جام حذفی باشگاه استقلال در این فصل نصیب تیم شده است. به عنوان مثال اگر استقلال تا فینال با تیم قدری بازی نمی‌کرد و حریفان این تیم بیشتر تیم‌های لیگ یکی و دویی بودند اما در این فصل اگر سایپا را ببریم در مرحله بعد باید با سپاهان بازی کنیم و در مرحله قبل هم دیدید که با یک تیم لیگ برتری دیگر یعنی نفت مسجدسلیمان بازی کردیم.

 

حاجیلو در پاسخ به این پرسش که بالاخره تکلیف حسینی چه خواهد شد، عنوان کرد: پس از بازی شفر با حسینی در اهواز صحبت کرد  و او هم به سرمربی تیم گفت که احساسی صحبت کرده و عذرخواهی کرد. حسینی هنوز خیلی جوان است و باید بداند که یک روز هم او در جای فعلی رحمتی قرار می‌گیرد. او یک بازیکن حرفه‌ای است و می‌داند با باشگاه استقلال قرارداد دارد و این شفر است که تصمیم می‌گیرد چه بازیکنی در ترکیب اصلی تیم قرار گیرد.

 

وی در مورد انتقادهایی که از گرو می‌شود و همچنین عملکرد این بازیکن گفت: گرو هنوز امتحانش را پس نداده و نیاز به زمان دارد تا هم خودش را در تیم بزرگی مثل استقلال پیدا کند و هم با بازیکنان بیشتر هماهنگ شود. این بازیکن را خود شفر خواسته و احتمالا در او چیزی دیده که از باشگاه خواسته وی را جذب کنند ضمن اینکه قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم برای هیچ یک از بازیکنان تیم گارانتی نشده و گرو هم از این قائده مستثنی نیست. هنوز فراموش نکرده‌ایم که اوایل حضور تیام در تیم تقریبا همه می‌گفتند وی بازیکن و گلزن خوبی نیست.

 

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد صحبت‌هایی که در مورد اضافه شدن فرهاد و فرزاد مجیدی به کادرفنی استقلال یکی به عنوان مربی و دیگری به عنوان سرپرست مطرح می‌شود هم گفت: من این موضوع را نشنیده‌ام و باید از مدیریت باشگاه سوال کنید اما اگر قرار باشد فرهاد و فرزاد و به‌ویژه فرهاد به کادرفنی تیم اضافه شود قدمشان روی چشم خیلی خوشحال می شوم همین طور مجتبی جباری. به هر حال این‌ها کسانی بودند که سال‌ها برای استقلال زحمت کشیدند و هواداران هم آنها را دوست دارند.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: