کد خبر: ۷۸۷۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹
تعداد بازدید: ۳۲۹
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: در بازرسی‌های این سازمان از بنگاه‌های اقتصادی مختلف، ۷۷۵ واحد متخلف شناسایی شد که برگ گزارش بازرسی آنها به ارزش ۹۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
کشف تخلف 9 میلیارد تومانی از بنگاه‌های اقتصادی ‌فارس
به گزارش خبرداغ ، محمدابراهیم صداقت از یکم تیرماه تا نوزدهم مهرماه 20 هزار و 600 مورد بازرسی از بنگاه‌های مختلف اقتصادی استان فارس اعم از تولیدی، خدماتی، شرکت‌های پخش و غیره انجام شده است، اظهار داشت: در این بازرسی‌ها 775 واحد متخلف شناسایی شد که برگ گزارش بازرسی آنها به ارزش 91 میلیارد و 600 میلیون ریال به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت به 1910 فقره گزارش تلفنی مردمی و 523 فقره شکایت حضوری رسیدگی شده است، عنوان کرد: در این مدت برای توزیع 15 هزار حلقه لاستیک خودروهای سنگین نظارت شده است.

صداقت با بیان اینکه در طی این مدت در بخش مبارزه با احتکار و بازرسی از انبارها در کل استان 705 انبار بازرسی شده که 112 انبار در شیراز بوده است، گفت: در بازرسی از این انبارها 19 پرونده تخلف به ارزش ریالی 53 میلیارد ریال تشکیل شده است.

وی افزود: پوشک بچه، ورق ام دی اف، برنج و حبوبات، مواد شوینده، لوزام خانگی، لاستیک، خورداک دام و رب گوجه فرنگی، پکیج و رادباتور، سیگار و شکر عمده کالاهایی بوده که در این انبارها کشف شده است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با تاکید بر اینکه ستاد مباره با احتکار استان به طور مستمر جلسه برگزار می‌کند، عنوان کرد: علاوه بر بازرسی مستمر انبارها در 24 مورد با حکم تعزیرات و تحت نظارت بازرسان سازمان صنعت و معدن کالاهای مکشوفه در فروشگاه‌های بزرگ توزیع شده است.

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: