کد خبر: ۷۸۷۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹
تعداد بازدید: ۳۴۲
پلیس امنیت عمومی آذربایجان شرقی گفت: ۶ تن سنگ و خاک معدن طلا به ارزش ۲۸ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.
کشف 28 میلیارد ریال خاک طلا در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرداغ ، سرهنگ محمدحسن پاشا افزود: ماموران امنیت عمومی پس از دریافت خبری مبنی بر برداشت غیرمجاز از یکی از معادن سطح استان و انتقال آن به استان های همجوار برای استحصال طلا، شناسایی و دستگیری متهمان را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: بر این اساس، ماموران حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی استان ۳ دستگاه خودروی نیسان کاپرا و خاور حامل بار را شناسایی و آنها را جهت بررسی متوقف کردند.

سرهنگ پاشا با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ها ۲ تن سنگ معدن طلا، ۲ تن خاک طلا و یک دستگاه کوره ذوب و استخراج طلا کشف شد، اضافه کرد: ۳ متهم نیز در این ارتباط دستگیر شدند.

وی گفت: متهمان در بازجویی های فنی به همدستی ۳ نفر دیگر اعتراف کردند که در یک عملیات غافلگیرانه آنها نیز دستگیر و در بازرسی از محل اختفای آنان ۲ تن سنگ طلای دیگر و تجهیزات استخراج و ذوب کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان شرقی، ارزش ریالی اقلام کشف شده را برابر اعلام کارشناسان ۲۸ میلیارد ریال برشمرد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.


ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: