کد خبر: ۷۸۷۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹
تعداد بازدید: ۲۷۵
سخنگوی وزارت کشور:
سخنگوی وزارت کشور با اشاره به ماموریت ویژه وزیر کشور به مدیران حراست استانداری ها وسازمان های تابعه وزارت کشور برای تکریم ارباب رجوع، گفت: برخورد شایسته با مردم در ادارات از حقوق ملت است.
برخورد شایسته با مردم در ادارات از حقوق ملت است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سیدسلمان سامانی روز شنبه با تاکید بر اینکه برخورد شایسته با مردم در ادارات از حقوق ملت است، به اهتمام جدی این وزارتخانه و سازمان های تابعه آن در سال جاری به موضوع تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و افزود: تکریم ارباب رجوع به عنوان یک اصل راهبردی در نظام اداری کشور و دولت تدبیر و امید در تمامی ارکان مورد توجه است.

وی ادامه داد: با توجه به تاکیدات ویژه وزیر کشور، ارتقا و افزایش میزان رضایتمندی مردم در پاسخگویی در ادارات در سال جاری توسط مسئولان وزارت کشور و استانداری‌ها و فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها و سازمان های تابعه جدی تر از گذشته دنبال می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: