کد خبر: ۷۸۷۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸
تعداد بازدید: ۶۷۷
روح اله خدارحمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در ادامه برنامه بازدید از طرح ها و آگاهی از پیشرفت برنامه ها، صبح روز پنجشنبه از یک واحد گلخانه تولید گل در پیشوا از توابع شهرستان ورامین بازدید کرد.
بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از واحد تولید گل در شهرستان ورامینبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، خدارحمی در جریان این بازدید با اشاره به حمایت های این بانک از بخش کشاورزی افزود: منابع خرد مردم در بانک کشاورزی جمع‌آوری و در قالب تسهیلات به سرمایه‌گذاران و کارآفرینان بخش کشاورزی پرداخت می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این سرمایه‌گذاری‌ها تبدیل به محصولات غذایی و دامی شده و در خودکفایی کشور نقش اساسی دارد.

براساس این گزارش واحد تولید گل های زینتی «کبریایی زاده» با استفاده  تسهیلات بانک کشاورزی به مبلغ ۹0 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 25هزار متر مربع احداث شده است و به گفته مدیر این واحد تولیدی، در حال حاضر تولیدات این گلخانه به کشورهای انگلستان، هلند و فرانسه صادر می‌شود.

تجهیزات فاز دوم این گلخانه به مساحت ۱۵ هزار مترمربع و با استفاده از تسهیلات  بانک کشاورزی و به زودی تکمیل می‌شود و با راه اندازی آن ضمن ایجاد اشتغال مستقیم  ۴۲ نفر، با تولید سالانه ۱.۵ میلیون پای گل رز، یک سوم نیاز کشور به گل رز تأمین خواهد شد.

این گزارش می افزاید، مسعود جلالیان مدیر امور اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک کشاورزی ،مدیران و کارشناسان و برخی از روسای شعب این بانک در استان تهران، در این بازدید خدارحمی را همراهی می کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: