کد خبر: ۷۸۷۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸
تعداد بازدید: ۳۷۲
روح اله خدارحمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در ادامه برنامه بازدید از طرح ها و آگاهی از پیشرفت برنامه ها، صبح روز پنجشنبه نوزدهم مهرماه از محل احداث کارخانه تولید فرآورده‌های شیر«شمه شیر» و «مجتمع کشت وصنعت صفاری» در روستای چالتاسیان از توابع پیشوای ورامین بازدید کرد.
با مشارکت بانک کشاورزی صورت می گیرد: احداث کارخانه فرآورده‌های شیر در ورامینبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک کشاورزی در این بازدید، خدارحمی به نقش و حمایت این بانک در تولید واشتغال در بخش کشاورزی اشاره کرد و افزود: این کارخانه با مشارکت و تسهیلات بانک کشاورزی و توسط دامدار نمونه این شهرستان احداث خواهد شد.

وی ظرفیت این کارخانه در فاز اول را دریافت روزانه 1200 تن شیر خام و فرآوری آن و تبدیل به محصولاتی از جمله کره، پنیر، شیر خشک، ماست و شیر پاستوریزه اعلام کرد افزود: در فاز دوم دریافت روزانه شیر تا ۳ هزار تن قابل افزایش خواهد بود.

خدارحمی تأکید کرد: بانک کشاورزی با جمع‌آوری سپرده‌های خرد مردمی منابع قابل توجهی را به تولید محصولات کشاورزی و دامی به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران اختصاص می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: تسهیلات بانک کشاورزی  با صرف وقت ودقت فراوان به طرح ها اختصاص می یابد و با درنظر گرفتن مواردی از قبیل اهلیت متقاضی، مجوزهای قانونی ،تضامین و وثایق، و.... تسهیلات به کارآفرینان بخش کشاورزی پرداخت می شود.

بر اساس این گزارش، این کارخانه با استفاده از تسهیلات 1200میلیارد ریالی بانک کشاورزی از محل منابع صندوق توسعه ملی احداث و 30 درصد از کره مورد نیاز کشور را تولید خواهد کرد.

این گزارش می افزاید، مسعود جلالیان مدیر امور اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک کشاورزی ،مدیران و کارشناسان و برخی از روسای شعب این بانک در استان تهران، در این بازدید خدارحمی را همراهی می کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: