کد خبر: ۷۸۷۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷
تعداد بازدید: ۴۲۳
مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر نقش ورزش و سلامتی انسان در بهبود شرایط جامعه گفت: هدف از برگزاری جشنواره های ورزشی فقط شناسایی افراد و تیم‌های برتر نیست، بلکه دلیل اصلی آن ایجاد روحیه همبستگی، ارتقای سطح سلامت و روحیه تمام همکاران است.
آغاز بیست و پنجمین جشنواره ورزشی کارکنان بانک ملی ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده امروز در مراسم افتتاحیه بیست و پنجمین جشنواره ورزشی کارکنان بانک ملی ایران که در مرکز آموزشی و رفاهی بابلسر آغاز شد، با تاکید بر این که ورزش کارکنان نباید به جشنواره ها محدود شود، اظهار کرد: با فراگیر شدن ورزش، سلامتی کارکنان افزایش یافته و نیاز به خدمات درمانی و بیمارستانی کاهش می یابد، بنابراین همه کارکنان بانک باید به دنبال انجام ورزش مستمر باشند.

وی با اشاره به این که کارکنان بانک ملی ایران همواره در خدمت رساندن به مردم پیشتاز بوده و هستند، ادامه داد: سلامت جسم و روان از الزامات نیروی انسانی کارآمد، توانمند و پرتلاش است.

مهدی لطیفی رئیس اداره کل رفاه و درمان بانک ملی ایران در ادامه با ارائه گزارشی از جشنواره ورزشی سال گذشته، به تشریح خدمات و فعالیت های این اداره پرداخت.

پس از این مراسم که با حضور حبیب اله رشید ارده معاون منابع انسانی، سعد اله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی و جمعی از مسئولان بانک برگزار شد، بیش از 1000 ورزشکار از 31 استان کشور در هشت رشته ورزشی، رقابت خود را آغاز کردند.

ورزشکاران در رشته های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، شطرنج، بدمینتون، تیراندازی با تفنگ بادی، شنا و دوومیدانی به مدت یک هفته با هم رقابت خواهند کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: