کد خبر: ۷۸۷۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۴۱۰
سازمان منطقه آزاد کیش اولین دو سالانه تصویرگری در جزیره کیش برگزار می کند.
فراخوان اولین دوسالانه سراسری تصویرگری در جزیره کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، اولین دو سالانه سراسری تصویرگری با موضوع سفر به جزیره کیش با رویکرد گردشگری در کیش و عید نوروز در جزیره کیش با تکنیک آزاد و بدون محدودیت در انتخاب تکنیکی رنگی، سیاه و سفید و یا استفاده از تکنیک‌های کامپیوتری و دیجیتال به صورت رایگان برگزار می شود.

علاقمندان به شرکت در این دو سالانه می توانند در هر دو بخش شرکت کنند و حداکثر 5 اثر (فریم) که تا کنون درهیچ مسابقه ای شرکت داده نشده و متعلق به سال 1395 به بعد است به دبیرخانه ارسال کنند.

شرکت کنندگان از 20 مهر تا 20 دی فرصت دارند برای ثبت نام  و بارگذاری آثار از طریق سامانه art.kish.ir  اقدام کنند.

زمان داوری آثار 25 دی امسال و مهلت ارسال اصل آثار(منتخب) و نسخه نمایشگاهی از 28 دی تا25 بهمن است.

علی دل‌ زنده‌ روی دبیر، مرتضی اسماعیل سهی، فاطمه رادپور و ماهنی تذهیبی هیات داوران و علی بوذری، کیانوش غریب پور و کمال طباطبایی مشاوران هنری این دوسالانه هستند.

گفتنی است براساس رای گروه داوران، به نفر اول  مبلغ 35 میلیون ریال، نفر دوم 25 میلیون ریال و به نفر سوم  مبلغ 15 میلیون ریال جایزه نقدی به همراه نشان یاد بود دو سالانه اهدا خواهد شد.

یاد آور می شود این دو سالانه به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با همکاری هولدینگ هنری اَفدِستا و انجمن تصویرگران ایران برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: