کد خبر: ۷۸۷۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶
تعداد بازدید: ۲۴۴
بازیکن سابق تیم ملی مهمان ویژه تمرین تیم ملی بود. عنایتی در حاشیه تمرین دیروز تیم ملی برخورد گرمی با کی‌روش داشت.
کی‌روش مربی باکلاس و کاربلدی است/ مردم فقط با قهرمانی در جام ملت‌ها راضی می‌شوندبه گزارش خبرداغ ،  تمرین نوبت صبح دیروز ملی‌پوشان ایران در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار شد و رضا عنایتی بازیکن سابق تیم ملی مهمان ویژه این تمرین بود. عنایتی که برای تماشای تمرین تیم ملی در ورزشگاه آزادی حاضر شده بود، برخورد گرمی با کی‌روش داشت. سرمربی تیم ملی که در حال رفتن به سمت جایگاه ویژه بود تا تمرین را از زاویه دیگری تماشا کند با عنایتی روبه‌رو شد و لحظاتی با او گفتگو کرد و با یک لبخند به سرشناس‌ترین مهمان تمرین خوشامد گفت. این موضوع بهانه‌ای شد تا دقایقی با عنایتی صحبت کنیم.


* از حضور تو در تمرین دیروز تیم ملی شروع کنیم.
من دوست داشتم در تمرین تیم ملی حاضر شوم و دیروز به ورزشگاه آزادی رفتم و با آقای کی‌روش هم دیدار کردم. دوست دارم چند جلسه دیگر هم در تمرین تیم ملی حاضر شوم تا تمرینات را ببینم.


* آیا کی‌روش می‌تواند در مربیگری برای تو یک الگو باشد؟
کی‌روش مربی باکلاس و کاربلدی است که تجربیات زیادی را در فوتبال به دست آورده است. طبیعتاً من می‌توانم از هر مربی چیز‌هایی یاد بگیرم و کی‌روش هم می‌تواند برایم یک الگو باشد.


* در مورد شرایط تیم ملی چه نظری داری؟
تیم ملی هم خوشبختانه وضعیت خوبی دارد و بازیکنان هم با انگیزه زیاد تمرین می‌کنند تا آماده جام ملت‌ها شوند. الان توقع جامعه فوتبال و مردم از تیم ملی بالاست و مردم فقط با قهرمانی در جام ملت‌ها از تیم ملی راضی می‌شوند. کار تیم ملی در امارات سخت است ولی من برای ملی‌پوشان آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم قهرمان شویم.


* شانس قهرمانی داریم؟
بله، با این پتانسیل شانس داریم. ما چند دهه است در آسیا قهرمان نشدیم و حالا باید قهرمان شویم، چون فوتبال ما به این قهرمانی نیاز دارد. امیدوارم با کی‌روش این عنوان را به دست بیاوریم.


* خودت در حال حاضر چه‌کار می‌کنی؟
با اینکه در تیمی فعالیت ندارم، اما درگیر فوتبال هستم و سعی می‌کنم معلوماتم را بالا ببرم. مدرک A. آسیا را هم گرفتم.


* چرا قبل از شروع فصل، به یکباره از پاس همدان جدا شدی؟
من با مدیرعامل پاس همدان به توافق رسیدم و ایشان واقعاً انسان شریفی هستند. ما تیم خوبی بستیم و حتی چند بازی تدارکاتی خوب هم انجام دادیم، اما متأسفانه اختلاف‌هایی بین مدیرعامل پاس همدان و مسئولان شهر به وجود آمد که من در نهایت تصمیم به جدایی گرفتم. با توجه به اسم بزرگ پاس، هدفم این بود که بتوانیم به لیگ دسته اول بیاییم ولی در نهایت اتفاقاتی افتاد که جدا شدم.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: