کد خبر: ۷۸۷۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۲۱۲
حجت‌الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه متأسفانه عده‌ای در کشور می‌گویند که باید زبان انقلاب را به‌روز کرده و با همه به زبان آشتی حرف بزنیم، گفت: این افراد کسانی هستند که از انقلابی گری خسته شده‌اند و آن را مفید نمی‌دانند و ۵۰ آیه شریفه در قرآن کریم برای نقد تفکر غرب گرایانه وجود دارد و برجام ازجمله وعده‌هایی است که این تفکر را نقض می‌کند.
نماینده، ولی فقیه در سپاه: عده‌ای در کشور می‌گویند باید با همه به زبان آشتی حرف بزنیم؛ این‌ها از انقلابی گری خسته شده‌اند / ۵۰ آیه شریفه در قرآن برای نقد تفکر غرب گرایانه وجود دارد

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه حفظ انقلاب اسلامی نیازمند هوشیاری بیشتر نیروهای انقلابی است، گفت: برخی افراد تنها راه‌حل مشکلات کشور را در تسلیم دشمن شدن می‌دانند.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در حسینیه شهدای گمنام سپاه این استان، با بیان اینکه اگر به تاریخ انقلاب‌های جهان نگاه کنیم به‌روشنی درخواهیم یافت که اکثر آن‌ها مدتی بعد دچار انحراف شده و از مسیر خارج شدند، اظهار داشت: تنها انقلاب اسلامی بود که بعد از گذشت چهار دهه در همان مسیر اصلی خود به حیات ادامه می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه مسیر حقانیت انقلاب اسلامی ایران به‌هیچ‌عنوان متوقف نشده است، تصریح کرد: همین امر باعث شد تا نظام‌های استکباری برای تخریب نظام جمهوری از هر حربه‌ای که می‌توانند استفاده کنند که خوشبختانه به برکت حضور مردم این توطئه‌ها نقش بر آب است.

وی بابیان اینکه نظام جمهوری اسلامی تنها نظام ولایی دنیا شناخته‌شده است، افزود: برای انقلابی ماندن که امروز کاری بسیار دشوارتر از انقلابی شدن است باید همه نهادهای ارزشی برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجی صادقی بابیان اینکه علیرغم فراز و نشیب‌های بسیار امروز شاهد جشن ۴۰ سالگی انقلاب هستیم، خاطرنشان کرد: ترامپ نیز به این مقوله باور دارد که ایران قادر است در ظرف ۱۲ دقیقه هر منطقه را به‌زانو درآورد که این اعترافات نشان می‌دهد فرهنگ و گفتمان انقلاب به همه جهان صادرشده است.

وی بابیان اینکه اکثر کشورهای همسایه با تأسی از انقلاب اسلامی نه گفتن به استکبار را سرلوحه کار خود قراردادند، گفت: تفکر انحراف در انقلابی گری راه به‌جایی ندارد و تنها باعث غربال شدن افراد غیرانقلابی از نظام می‌شود بنابراین در این شرایط می‌بایست باقدرت یاوه‌گویی‌های استکبار را پاسخ دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز آمریکا به‌شدت از جمهوری اسلامی ایران عصبانی است، بیان کرد: این موضوع در اعترافات اخیر ترامپ درباره قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه به‌خوبی نمایان است.

وی با اشاره به علت عصبانیت رئیس‌جمهور و سران ایلات متحده آمریکا از جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: این عقلانیت به دلیل صدور تفکر و اندیشه‌های انقلاب اسلامی به کشورهای دیگر در چهار دهه گذشته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به اینکه امروز باید ارزش‌های انقلابی ملت در ایران اسلامی تداوم یابد، گفت: بالندگی و عظمت انقلاب اسلامی در پیدایش و به وجود آمدن آن نیست، بلکه در تداوم آن است و آینده و ماندگاری انقلاب اسلامی به تداوم انقلابی گری ملت آن است و به حول قوه الهی امروز انقلاب اسلامی ایران با وجود همه فراز و نشیب‌هایی که داشته، پویا و درحرکت و در اوج اقتدار است.

وی با بیان اینکه متأسفانه عده‌ای در کشور می‌گویند که باید زبان انقلاب را به‌روز کرده و با همه به زبان آشتی حرف بزنیم، اظهار کرد: این افراد کسانی هستند که از انقلابی گری خسته شده‌اند و آن را مفید نمی‌دانند و 50 آیه شریفه در قرآن کریم برای نقد تفکر غرب‌ گرایانه وجود دارد و برجام ازجمله وعده‌هایی است که این تفکر را نقض می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتقاد از برخی افراد که می‌خواهند انقلاب اسلامی را در لبه پرتگاه نشان داده و تنها راه‌حل مشکلات کشور را تسلیم در برابر دشمن می‌دانند، گفت: ادبیاتی که می‌گوید انقلاب اسلامی در لبه پرتگاه قرار دارد؛ ادبیاتی است که آینده انقلاب اسلامی را مانند چهار دهه اخیر به خطر می‌اندازد و امروز باید مراقب این تفکر باشیم و حفظ انقلاب اسلامی نیازمند هوشیاری بیشتر نیروهای انقلابی است.

وی با بیان اینکه آبروی رزمندگان تیپ 12 قائم (عج) استان سمنان که در دوران دفاع مقدس خوب درخشیدند، امروز باید حفظ شود، افزود: برجسته‌ترین نیروهای سنگر نشین انقلاب اسلامی، از اعضای تیپ 12 قائم (عج) استان سمنان بودند و باید همواره راه و روش و منش آن‌ها را ادامه داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه حجت‌الاسلام قندهاری مسئول سابق نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیش از 60 ماه توفیق حضور در جبهه داشته است و تجسم یک انقلابی واقعی، ولایتمدار و مؤمن است، افزود: زحمات حجت‌الاسلام قندهاری در استان‌ها و سمت‌های مختلف باید مورد تجلیل و تقدیر واقع شود.

وی با اشاره به روحیه جوانی، توان و قدرت ادامه مسیر در مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان اظهار کرد: برجسته‌ترین ویژگی حجت‌الاسلام حسینی دیباجی، فرزند شهید بودن است و هیچ افتخار و مدالی در این دنیا بالاتر از شهادت وجود ندارد و فعالیت در بسیج طلاب، دفاتر نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها، تیپ حفاظت ولی امر (عج) ازجمله برخی از فعالیت‌های حجت‌الاسلام حسینی دیباجی مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان است و وی به‌خوبی می‌تواند از عهده مسؤولیت جدید نیز برآید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: