کد خبر: ۷۸۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
تعداد بازدید: ۲۰۲
در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت انجام شد؛
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه امروز خود لایحه موافقتنامه همکاری در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی بین ایران و جمهوری آذربایجان را بررسی کرد.
بررسی موافقت‌نامه حفظ نباتات وقرنطینه گیاهی بین ایران و آذربایجان

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی موحدی کرمانی در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام با تسلیت فرارسیدن ماه صفر و ایام سوگوای اهل بیت(ع) بر ضرورت تبیین معارف بلند دینی به ویژه برای نسل جوان و نوجوان تأکید کرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر سران قوا و ضرورت استفاده از نظرات و دیدگاه‌های کارشناسان و منتقدان گفت: این رهنمود مقام معظم رهبری از یکسو متوجه مسئولان اجرایی، تقنینی و قضایی و از سوی دیگر، کارشناسان و صاحبنظران در عرصه‌های مختلف را مخاطب قرار می‌دهد؛ لذا باید هم مسئولان و هم نخبگان با شناسایی دقیق معضلات جامعه و توجه به راهکاری معقول، نسبت به رفع موانع و مشکلات کشور به‌ ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت عمومی همت بگمارند.

بر این اساس، در جلسه امروز مجمع لایحه موافقت‌نامه همکاری در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری آذربایجان اختلافی بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان مطرح و ادامه مباحث در این خصوص به جلسه بعدی مجمع موکول شد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: