کد خبر: ۷۸۷۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
تعداد بازدید: ۳۵۳
فرمانده انتظامی ایلام:
سردار نورعلی یاری از الزامی بودن گذرنامه و ویزا برای زائران اربعین خبرداد و گفت: هماهنگی‌های انجام شده بین ایران و عراق در اربعین امسال امکان عبور از مرز بدون داشتن گذرنامه و ویزای قانونی را ناممکن کرده است.استقرار لایحه امنیتی 5 گانه اجازه ورود افراد بدون گذرنامه به مرز مهران را نمی‌دهد.
افراد بدون گذرنامه و ویزای اربعین اجازه ورود به مرز مهران را ندارند

فرمانده انتظامی استان ایلام از الزامی بودن گذرنامه و ویزا برای زائران اربعین خبرداد و تاکیدکرد: افراد بدون گذرنامه و ویزای اربعین اجازه ورود به مرز مهران را ندارند.

به گزارش خبرداغ ، سردار نورعلی یاری در گفت‌ و‌گو با تسنیم اظهار داشت: هماهنگی‌های انجام شده بین ایران و عراق در اربعین امسال امکان عبور از مرز بدون داشتن گذرنامه و ویزای قانونی را ناممکن کرده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: دو طرف (ایران و عراق) تاکید بر اجرای دقیق مقررات و استفاده حداکثری از کلیه ظرفیت‌ها را داشته و این مهم نیازمند وجود مدارک قانونی " گذرنامه و ویزای معتبر" است.

وی به تمهیداتی که در استان ایلام برای ورود به شهرستان مهران اندیشیده شده است اشاره کرد و گفت: استقرار لایحه امنیتی 5 گانه اجازه ورود افراد بدون گذرنامه به مرز مهران را نمی‌دهد.

این فرمانده انتظامی تاکید داشت: هرگونه اقدام غیر قانونی برای ورود به مرز عراق در اربعین امسال به دقت و با استفاده از نیروی انسانی و سیستم‌های هوشمند و تجهیزات کنترلی روز رصد می‌شود.

یاری افزود: اولویت اصلی برای فرماندهی انتظامی استان ایلام و سایر مسئولان نظامی امنیتی تامین امنیت زوار است.

وی پیش بینی برطرف کردن مشکلات ترافیکی و اتخاذ راه‌کار ایمنی در تردد، توقف، پذیرایی و استراحت زوار را اولویت‌های ناجا در اربعین امسال دانست و گفت: کلیه مسیرهای منتهی به مرز مهران با استقرار ایستگاه پلیس و سیستم مانیتوریک تحت نظارت و کنترل بوده و امنیت زائران در ابعاد مختلف تامین شده است.

فرماندهی انتظامی استان ایلام خاطر نشان کرد: با توجه به استقرار عوامل انتظامی از اول ماه صفر و پیش بینی این که امسال سفر اربعین حسینی زودتر انجام شود عوامل پلیس مستقر و آماده ارائه خدمات به کاروان‌های اربعین حسینی هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: