کد خبر: ۷۸۷۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
تعداد بازدید: ۲۴۹
هواداران انگلیس از راه دور تیم خود را در مصاف با کرواسی تشویق کردند.
تقلید انگلیسی ها از هواداران نساجی در خاک کرواسی+ عکسبه گزارش خبرداغ، تیمهای ملی کرواسی و انگلیس در چارچوب رقابت های لیگ ملت ها به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه با نتیجه مساوی بدون گل تمام شد.

 

یکیاز نکات قابل توجه این مسابقه بدون تماشاگر بودن آن بود. تماشاگران کرواسی از تماشای این دیدار محروم بودند اما با این حال در مراسم قبل از بازی بلندگوی ورزشگاه کار خود را انجام داد و اسامی باتزیکنان را مطرح کرد و همچنین موسیقی هم پخش شد که این مساله تعجب بازیکنان دو تیم را برانگیخته بود و حتی برخی از آنها حسابی اذیت هم شدند.

 

نکته عجیب تر اما ابتکار عمل برخی از هواداران انگلیسی بود که راه زیادی را پیموده بودند و علی رغم محرومیت از تماشای بازی، از روی سقف خانه های اطراف ورزشگاه و پشت بام ها و شیروانی که به ورزشگاه مشرف بود بازی را دیدند و صدایشان هم به درون زمین می رسید.

 

این حرکت آنها خیلی شبیه به هواداران نساجی بود که از ساختمان روبروی ورزشگاه بازی های این تیم را تماشا می کنند.

 

 

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: