کد خبر: ۷۸۷۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
تعداد بازدید: ۳۱۲
رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک جوانان آرژانتین با کسب ۲ مدال طلا در اوزان ۴۵ و ۹۲ کیلوگرم و کسب عنوان قهرمانی برای تیم ایران پایان یافت.
رده‌بندی برترین فرنگی‌کاران مشخص شد/ دو طلا برای ایرانبه گزارش خبرداغ، این مسابقات در ۵ وزن برگزار شد که تیم ایران با ۲ نماینده و با سهمیه کامل توانست به دو مدال طلا دست یابد و عنوان قهرمانی را از نظر مدالی و امتیازی از آن خود کند.

 

بر این اساس نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۴۵ کیلوگرم امیررضا ده‌بزرگی در کشتی نخست با نتیجه ۳ بر یک ادموند نازاریان از بلغارستان را شکست داد. وی در کشتی دوم نیز با نتیجه ۹ بر صفر محمد شعبان از مصر را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار در مصاف با رنزو پرالتا گنزالس از کشور اکوادور با نتیجه ۸ بر صفر به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

 

در وزن ۹۲ کیلوگرم محمد نصرتی در دیدار نخست با نتیجه ۵ بر صفر فرناندو آلوز از برزیل را مغلوب کرد و در دیدار دوم نیز با نتیجه ۵ بر ۳ از سد محمد اولویف از روسیه گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال عثمان آیایدین از ترکیه را با نتیجه ۳ بر یک از پیش رو برداشت و به مدال طلا رسید.



رده بندی انفرادی این مسابقات به شرح زیر است:
۴۵ کیلوگرم: ۱- امیررضا ده بزرگی (ایران) ۲- جرمی پرالتا (اکوادور) ۳- ادموند نازاریان (بلغارستان)
۵۱ کیلوگرم: ۱- واتارو ساساکی (ژاپن) ۲- گئورگی توخادزه (گرجستان) ۳- آخل سالاس (مکزیک)
۶۰ کیلوگرم: ۱- گئورگی چخیکوادزه (گرجستان) ۲- المیربک سادیروف (قرقیزستان) ۳- ساهاک هوانیسیان (ارمنستان)
۷۱ کیلوگرم: ۱- الکساندرین گوتو (رومانی) ۲- استپان استارودوبتسیف (روسیه) ۳- شو یامادا (ژاپن)
۹۲ کیلوگرم: ۱- محمد نصرتی (ایران) ۲- عثمان آیایدین (ترکیه) ۳- محمد اولویف (روسیه)

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: