کد خبر: ۷۸۷۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۲۳۰
وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم شاهد پیروزی پرسپولیس در بازی با السد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا باشیم و پس از سال‌ها بتوانیم قهرمان آسیا شویم.
سلطانی‌فر: امیدوارم پرسپولیس بتواند قهرمان آسیا شودبه گزارش خبرداغ ، وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم شاهد پیروزی پرسپولیس در بازی با السد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا باشیم و پس از سال‌ها بتوانیم قهرمان آسیا شویم.

 

 مسعود سلطانی‌فر در حاشیه افتتاح نمایشگاه تجهیزات ورزشی صحبت‌هایی انجام داد که گزیده‌ای از آن را در ادامه می‌خوانید:

 

*کسب مقام سوم بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا را به ملت ایران تبریک می‌گویم.

 

*امیدوارم شاهد پیروزی پرسپولیس در بازی با السد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا باشیم و پس از سال‌ها بتوانیم قهرمان آسیا شویم. 

 

*در پایان این ماه مسابقات جهانی کشتی را در پیش داریم که امیدواریم کشتی‌گیران کشورمان نتایج خوبی کسب کنند.

 

*۲۱ بار در مورد بازنشستگی ۲ عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال صحبت کردم

 

*تمرکز ما این است از زوایای مختلف به تولید کالای ورزشی داخل کمک شود و تیم‌های ملی بتوانند از امکانات داخلی استفاده کنند.

 

*با وجود اینکه برای بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی از شرکت‌های خارجی برای تامین آن پیشنهاد داشتیم اما از تولیدات داخلی استفاده کردیم.

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: